اخبار بازی

سونی از لیست بازی‌های پلاس برای ژانویه 2024 رونمایی کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

عناوین ماه آینده پلی‌استیشن پلاس شامل A Plague Tale: Requiem ، Evil West و Nobody Saves the World خواهد بود.

اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس می‌توانند از سه ‌شنبه، 12 دی 1402 (2 ژانویه 2024) تا دوشنبه، 16 بهمن 1402 (5 فوریه 2024)، این بازی‌ها را دانلود کنند. علاوه بر مجموعه بازی‌های ماهانه، در 2 ژانویه همچنین شاهد انتشار Warframe Syrinx Collection برای این سرویس خواهیم بود که دارای یک بسته انحصاری پلی‌استیشن پلاس حاوی چندین سلاح، زره و آیتم‌ برای این عنوان اکشن و رایگان از  Digital Extremesاست.

سرویس پلاس Essential سطح عضویت پایه پلی‌استیشن پلاس است که به مشترکین امکان دسترسی به چند بازی «رایگان» را در هر ماه می‌دهد. عناوین ماه دسامبر پلی‌استیشن پلاس عبارتند از Lego 2K Drive، Powerwash Simulator، وSable  که تا 11 دی 1402 (1 ژانویه 2024) برای اعضای این سرویس دسترس هستند.

هفته گذشته Sony Interactive Entertainment کاتالوگ بازی‌های PlayStation Plus و عناوین کلاسیک دسامبر 2023 را منتشر کرد. از موارد اضافه شده در ماه دسامبر می‌توان به Grand Theft Auto 5، Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin و Metal: Hellsinger اشاره کرد. عناوین کاتالوگ Classics دسامبر عبارتند از Mega Man Legacy Collection، Mega Man Legacy Collection 2، Thrillville، Thrillville: Off the Rails و Buzz Lightyear of Star Command..

دیدگاهتان را بنویسید