اخبار بازی

سونی در حال توسعه یک کنسول دستی جدید است

PlayStation
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شرکت سونی قصد دارد حضور پررنگی در بازار کنسول‌های دستی و قابل حمل داشته باشد. این خبر توسط چند ژورنالیست تایید شده است.

به دنبال محبوبیت، استقبال و فروش خوبی که کنسول‌های دستی نینتندو از شرکت نینتندو و استیم دک از شرکت Valve تجربه کردند، می‌توان گفت که این مارکت به سرعت در حال محبوب شدن است. شرکت‌های زیادی در نظر دارند تا وارد این بازار شوند. با انتشار دستگاه PlayStation Portal، کمپانی سونی هم به جمع شرکت‌هایی که دستگاه‌ قابل حمل ساخته‌اند، ملحق شد. حال، به نظر می‌رسد که سونی یک کنسول دستی دیگر هم در دست توسعه دارد.

این خبر توسط Anton Logvinov، ژورنالیست روسی منتشر شد. او سابقه انتشار اخبار صحیحی پیرامون شرکت سونی دارد. این خبرنگار پیش‌تر اعلام کرد که سونی می‌خواهد محصولاتی قابل حمل با برند پلی‌استیشن عرضه کند. طبق گفته‌های Logvinov، دستگاه جدید این شرکت در زمان عرضه، از بازی‌های مختلف پلی‌استیشن 4 پشتیبانی خواهد کرد. این بدین معناست که کنسول دستی جدید سونی، تمام بازی‌های پلی‌استیشن 4 را به صورت بومی یا Native اجرا می‌کند.

همچنین Logvinov تایید کرد که خرده‌فروشی‌ها هنوز نسبت به این مورد مشکوک هستند. از آنجا که PlayStation Portal به موفقیت‌های زیادی رسید، انتظار می‌رود تا سونی یک بار دیگر شانس خود را در بازار کنسول‌های قابل حمل امتحان کند.

دیدگاهتان را بنویسید