اخبار تکنولوژی

مشخصات ردمی نوت 13 پرو و 13 پرو پلاس فاش شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی در حال آماده‌سازی محصولات جدید خود در سری گوشی‌های هوشمند Redmi Note 13 است که شامل مدل‌های نوت 13، نوت 13 پرو و نوت 13 پرو پلاس می‌شود.

براساس اطلاعات اخیر، دو مدل ردمی نوت 13 پرو و نوت 13 پرو پلاس در سایت گواهی TENAA دیده شده‌اند که جزئیاتی از مشخصات آنها را فاش کرده است. هم‌چنین این محصولات موفق به دریافت گواهی EEC شده‌اند. با توجه به این شواهد، انتظار می‌رود زمان زیادی تا معرفی رسمی سری ردمی نوت 13 نمانده باشد.

این محصولات با شماره مدل‌های 23090RA98C و 2312DRA50C، گواهی TENAA دریافت کرده‌اند که پشتیبانی آن‌ها از شبکه 5G را تأیید می‌کند. هم‌چنین مشخص شده که نسخه جهانی Note 13 Pro+ با شماره مدل 23090RA98G، در گواهی EEC به ثبت رسیده است. حرف G نشان‌دهنده نسخه جهانی و C نسخه چینی است.

براساس اطلاعات گواهینامه TENAA، گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس از نمایشگر OLED 6.67 اینچ با وضوح 2K بهره می‌برند. رزولوشن نمایشگر این محصولات 2712 در 1220 پیکسل اعلام شده است. همچنین انتظار می‌رود نرخ رفرش 144 هرتزی باشد. علاوه بر این، طبق گواهی TENAA این گوشی‌ها با دو تراشه متفاوت با فرکانس 2.4 و 2.8 گیگاهرتز عرضه می‌شوند.

ردمی نوت ۱۳ پرو در گزینه‌های ۶، ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. ابعاد این گوشی ۱۶۱.۱۵ در ۷۴.۲۴ در ۷.۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۷ گرم اعلام شده است. همچنین از باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نیز با حافظه‌های رم ۸، ۱۲، ۱۶ و ۱۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ تا یک ترابایت عرضه می‌شود. ابعاد این مدل ۱۶۱.۴۳ در ۷۴.۲ در ۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۳.۹۶ گرم اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید