اخبار بازی

همکاری اسکوئر انیکس، سازنده بازی فاینال فانتزی با ایکس‌باکس بیشتر خواهد شد

بازی فاینال فانتزی
نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در جریان رویداد فن فست ۲۰۲۳ بازی فاینال فانتزی 14، کمپانی اسکوئر انیکس وعده داد که بازی‌های بیشتری را برای کنسول ایکس‌باکس عرضه می‌کند و پشتیبانی بیشتری از آن خواهد داشت.

تاکاشی کیریو، مدیرعامل اسکوئر انیکس در کنار فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس‌باکس در کنار نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده بازی فاینال فانتزی 14 پس از وارد شدن روی صحنه رویداد، خبرهای مهمی را به هواداران اعلام کردند.

اسپنسر این را یک «لحظه مهم» در رابطه با مایکروسافت و اسکوئر خواند و گفت تیم ایکس‌باکس مشتاقانه خواهان همکاری نزدیک‌تر در آینده هستند. مدیرعامل اسکوئر هم از اسپنسر برای همکاری با شرکت برای آوردن بازی فاینال فانتزی 14 به کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس تشکر کرد و گفت این مهم بدون پشتیبانی و همراهی اسپنسر ممکن نبود.

مدیر عامل اسکوئر پس از ابراز خوشحالی از ورود بازی به پلتفرم ایکس‌باکس، عنوان کرد که بازی بزرگ‌تر و بهتر خواهد شد و همه گیمرهای ایکس‌باکس می‌توانند تجربه شگفت‌انگیزی از بازی فاینال فانتزی 14 داشته باشند. او همچنین اضافه کرد که اسکوئر در صورت امکان قصد دارد بازی‌های خود را بیش از پیش در دسترس همه گیمرها به خصوص بازیکنان ایکس‌باکس قرار دهد.

بازی فاینال فانتزی 14 در بهار ۲۰۲۴ برای کنسول‌های ایکس‌باکس سریز ایکس/اس منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید