اخبار بازی

بازی Star Wars Jedi: Survivor برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به تازگی استودیو ریسپاون اینترتینمنت توسعه‌دهنده‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor، اعلام کرده این بازی به زودی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

با وجود آن که کاربران کنسول‌های نسل نهمی قرار است شاهد به‌روزرسانی‌های مهمی برای این بازی باشند، اما خبر عرضه‌ی Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های نسل هشتم عده‌ی زیادی را خوشحال کرده است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در ماه آوریل برای پی‌سی، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس منتشر شد و توانست مورد استقبال زیادی قرار گیرد. با این حال، به نظر می‌رسد بازیکن‌های کنسول‌های نسل هشتم هم به زودی آن را تجربه‌ می‌کنند. در واقع، مدتی پیش استودیوی بازی سازی Respawn Entertainment در گزارش مالی خود از تصمیم عرضه‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای ایکس‌‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خبر داد. اندرو ویلسون مدیر عامل EA، دلیل این تصمیم را تقاضای جامعه و قدرت زیاد این بازی عنوان کرده است.

این طور که استودیوی بازی سازی ریسپاون اینترتینمنت می‌گوید، این پورت در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. البته به گفته‌ی این توسعه دهنده، برنامه‌ی اصلی و تمرکز استودیو بر بهبود عملکرد نسخه‌های فعلی بازی Star Wars Jedi: Survivor، یعنی پی‌سی، ایکس‌باکس سری ایکس‌، سری اس و پلی‌استیشن 5 است.

لازم به ذکر است که هنوز توسعه دهنده‌‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor در مورد تاریخ انتشار آن برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 صحبتی نکرده است. با این حال، پیش‌بینی‌هایی درمورد عرضه‌ی این بازی اکشن ماجراجویی در سال آینده وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید