اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws رسما مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

کی وس در مسیر بزرگ‌ترین دزدی تاریخ Outer Rim، با آدم‌ها و موجودات وحشی زیادی در جریان بازی Star Wars Outlaws مبارزه می‌کند.

جدیدترین تریلر بازی Star Wars Outlaws که به صورت زنده توسط یوبیسافت منتشر شد، تاریخ انتشار بازی و جزئیات داستانی زیادی را فاش می‌کند. اگرچه صبح امروز تاریخ انتشار بازی در توضیحات نسخه ژاپنی فاش شد، اما اکنون به طور رسمی تایید شد که بازی اکشن ماجراجویی جدید Massive Entertainment، در تاریخ 9 شهریور 1403 (30 آگوست 2024) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد.

در این تریلر، اسلیرو، رئیس یک باند بزرگ جنایتکاری، در حال ملاقات با سازمان‌های زیرزمینی مانند Pikes، Crimson Dawn و Hutts است. با توجه به اینکه امپراتوری مشغول مقابله با شورش است، جنایتکاران می‌خواهند فرصت را غنیمت بشمارند. البته یک شرور یاغی به اسم کی وس، تنها به زندگی آزاد اعتقاد دارد، حتی اگر به طور مداوم موجب خشم جنایتکارانی مانند جبا هات شود.

در یک نقطه، او باید مخفیانه وارد عمارت اسلیرو شود تا گنج او را بدزدد و در مقابل هان سولو قرار بگیرد؛ در نقطه‌ای دیگر، باید به سخت‌ترین شکل ممکن با بزرگترین خلافکاران کهکشان بجنگد. صحنه‌های دیگر این تریلر، سفر او به حاشیه بیرونی و منطقه شکار را نشان می‌دهند.

بازی Star Wars Outlaws دارای چندین سیاره قابل اکتشاف است که هر کدام به اندازه دو تا سه منطقه در Assassin’s Creed Odyssey هستند. بازی هم اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید