اخبار بازی

بازی Star Wars Outlaws در برزیل رده‌بندی سنی دریافت کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

به زودی تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws، عنوان اکشن ماجراجویی Massive که در کره جنوبی و استرالیا نیز رده‌بندی سنی شده است، مشخص خواهد شد.

به دنبال رتبه‌بندی بازی Star Wars Outlaws در کره جنوبی و استرالیا، این عنوان در برزیل نیز رده‌بندی سنی دریافت کرد. با توجه به اینکه یوبیسافت رویداد بعدی خود را برای 21 خرداد 1403 (10 ژوئن 2024) برنامه‌ریزی کرده است، به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگری، به مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی نزدیک شده‌ایم.

رتبه‌بندی مورد نظر، می‌گوید که این عنوان برای کودکان زیر 14 سال توصیه نمی‌شود. خارج از «خشونت»، هیچ چیز خاصی در مورد محتوای بازی در دسترس نیست؛ اما با توجه به اینکه Star Wars Jedi: Survivor توسط ESRB رتبه «T for Teen» را دریافت کرد، به نظر می‌رسد Outlaws به وضوح خشن‌تر از آن بازی است. سازمان رده‌بندی سنی GRAC در کره جنوبی، این محصول را مناسب افراد 19+ سال دید که معادلM for Mature در ESRB است. با این حال، زمان مشخص خواهد کرد که محتویات خشن و جنسی بازی در چه حد خواهد بود.

بازی Star Wars Outlaws برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC در حال توسعه است. امپراتوری دوباره حمله می‌کند و جدای‌ها باز می‌گردند. داستان روی یک قانون‌شکن به نام کی وس تمرکز دارد که یک دزدی عظیم را ترتیب می‌دهد. رسانه Insider Gaming ادعا می‌کند که بازی در نیمه اول سال، یعنی حداکثر تا 10 تیر (30 ژوئن) منشتر می‌شود. مثل همیشه، منتظر به‌روز‌رسانی‌های خبری بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید