اخبار سینما

جنگ ستارگان باز می‌گردد/ دیزی ریدلی در نقش ری

جنگ ستارگان باز می‌گردد/ دیزی ریدلی در نقش ری
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۹ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی لوکاس فیلم، خبر ساخت سه فیلم جدید از «جنگ ستارگان» را اعلام کرده است. این اتفاق درحالی است که بعد از وقفه‌ای از سال 2019 جنگ ستارگان با آثار جدیدش به صنعت سینما باز می‌گردد.

در همین راستا اعلام شده دو فیلم جنگ ستارگان توسط «جیمز منگولد» و «دیو فیلونی» کارگردانی خواهد شد. فیلم جیمز منگولد داستان اولین جدای را روایت می‌کند که نیرو را به کار گرفت و آن را به عنوان یک قدرت رهایی بخش در عصر هرج و مرج و ظلم مهار کرد؛ این در حالی است که فیلم دیو فینولی درباره جنگ بین بقایای امپراتوری و نوپایان است.

لازم به ذکر است لوکاس فیلم بازگشت «دیزی ریدلی» در نقش «ری» را برای ساخت «A new Jedi Order» تایید کرده است که پیش از این شاهد حضور وی در سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان بودیم.

فیلم «A new Jedi Order» سومین فیلم اعلام شده است که «شرمین عبید چناوئی» آن را کارگردانی خواهد کرد و داستان بازسازی نظم جدید جدای و قدرت‌هایی که برای نابودی آن برمی‌خیزند را روایت می‌کند. لوکاس فیلم اخیرا اعلام کرد که «استیون نایت» از پیکی بلایندرز جایگزین «دیمون لیندلوف» و «جاستین بریت گیبسون» به عنوان نویسندگان آن فیلم هستند.

«جنگ ستارگان: آخرین جدای» هشتمین قسمت از مجموعه «جنگ ستارگان» است که نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده «رایان جانسون» بود و در سال ۲۰۱۹ نهمین قسمت از آن سری فیلم با عنوان «جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر» اکران شد.

دیدگاهتان را بنویسید