اخبار بازی

بازی‌های Starfield و Indiana Jones and the Great Circle برای پلتفرم‌های رقیب عرضه نمی‌شوند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طی دو هفته اخیر شایعاتی راجع به بازی‌های ایکس‌باکس و انتشار آن‌ها به صورت مولتی پلتفرم وجود داشت. مشخص شد که Starfield و بازی جدید Indiana Jones در این فهرست حضور ندارند.

با انتشار پادکست رسمی ایکس‌باکس، سران این شرکت از جمله Phil Spencer، Sarah Bond و Matt Booty راجع به آینده این برند صحبت‌هایی کردند. بنا به گفته‌های Spencer، چهار بازی از محصولات ایکس‌باکس که نام آن‌ها هنوز مشخص نیست، به صورت مولتی پلتفرم راهی پلتفرم‌های رقیب خواهند شد.

اطلاعیه‌های بیشتر در رابطه با بازی‌های ایکس‌باکس به زودی منتشر خواهند شد، اما بازی‌های Starfield از استودیوی Bethesda و Indiana Jones and the Great Circle از استودیوی MachineGames شامل این مورد نمی‌شوند. جزئیات جدیدی در دسترس نیست، اما هر دو بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌‌باکس و پی‌سی منتشر خواهند شد (در کنار سرویس گیم‌پس). همچنین Spencer به انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade II و سری Gears of War برای پلتفرم‌های رقیب اشاره‌ای نکرد.

بازی Starfield به دریافت آپدیت‌ها ادامه می‌دهد که باعث اضافه شدن گزینه‌های بیشتر به گیم‌پلی و امکانات QOL می‌شود. افزونه غیررایگان این بازی با نام Shattered Space در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد. همچنین بازی Indiana Jones and the Great Circle در سال جاری عرضه می‌شود، اما هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید