اخبار بازی

بازی Starfield به رکورد 12 میلیون بازیکن دست پیدا کرد!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، اعلام کرد که بازی Starfield از زمان انتشارش در ماه سپتامبر تا به امروز، بیش از 12 میلیون بازیکن را به خود دیده است.

در روزها و هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد کیفیت بازی Starfield و آیا اینکه واقعا این عنوان انتظارات طرفداران سبک RPG را برآورده کرده است یا نه، شنیده شده است. جدا از کیفیت بازی، به نظر می‌رسد که RPG فضایی استودیوی Bethesda از نظر آمار و ارقام خوب عمل می‌کند.

اخیرا فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، در رویداد CCXP 23 برزیل اعلام کرد که بازی Starfield از زمان انتشارش در ماه سپتامبر، یعنی تقریبا سه ماه پیش، از 12 میلیون بازیکن در پلتفرم رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس فراتر رفته است. اسپنسر همچنین اضافه کرد که این بازی هنوز در بین 10 بازی برتر استودیوهای مایکروسافت قرار دارد.

در اواخر اکتبر، مشخص شد که استارفیلد در مجموع از 11 میلیون بازیکن فراتر رفته است. در همین حال، بر اساس آنچه Bethesda در گذشته گفته است، طرفداران این بازی RPG منتظر پشتیبانی قابل توجهی از کمپانی سازنده هستند و حدود 250 نفر در استودیو همچنان روی بازی کار می‌کنند.

پشتیبانی کامل از مادینگ در تاریخ نامشخصی از سال 2024 ارائه خواهد شد، در حالی که اولین بسته الحاقی بازی با عنوان Shattered Space در دست ساخت قرار دارد. بازی Starfield برای ایکس‌باکس سری اکس و اس و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید