اخبار تکنولوژی

هفته آینده منتظر سری P70 هواوی باشید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بر اساس اطلاعات جدید فاش شده، انتظار می‌رود شرکت هواوی در هفته آینده از سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار P70 خود رونمایی کند. این رونمایی احتمالاً پس از 18 فروردین ماه و پایان تعطیلات سه روزه جشنواره چینی Qingming صورت خواهد گرفت.

افشاگر اطلاعات معروف به نام SmartPikachu ادعا کرده که هواوی قصد دارد در هفته آینده، سری P70 گوشی‌های پرچمدار خود را همراه با مجموعه‌ای از محصولات جدید دیگر مانند تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و چندین گجت پوشیدنی معرفی کند.

احتمالاً دلیل به تعویق افتادن این رونمایی از هفته اول آوریل (12 تا 18 فروردین)، برگزاری جشنواره سه روزه Qingming در چین از 16 تا 18 فروردین بوده است که در این ایام خریداران چینی تعطیلات را جشن می‌گیرند.

بنابراین انتظار می‌رود هواوی پس از پایان این تعطیلات سه روزه، یعنی پس از 18 فروردین، از سری پرچمدار P70 گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند. گفته می‌شود در این رویداد، علاوه بر گوشی‌های P70، محصولات جدید دیگری همچون تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و چندین گجت پوشیدنی نیز معرفی خواهند شد.

پیش از این، وب‌سایت Huaweicentral اشاره کرده بود که هواوی قصد دارد در این رویداد از 11 محصول تازه پرده‌برداری کند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که اکثر این دستگاه‌ها در کنار سری جدید پرچمدار P70 معرفی خواهند شد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد هواوی در گوشی‌های سری P70 جدید، تمرکز ویژه‌ای بر بهبود سیستم دوربین و قابلیت‌های عکاسی داشته است. بر اساس یکی از افشاگری‌های جدید، انتظار می‌رود قابلیت عکاسی در شرایط کم نور برای دوربین سوپرتله‌فوتو در سری P70 نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته باشد.

علاقه‌مندان به محصولات هواوی باید منتظر بمانند تا این شرکت چینی در هفته آینده جزئیات بیشتری از بهبودهای قابلیت‌های عکاسی در گوشی‌های هوشمند جدید سری P70 و دیگر محصولات تازه خود را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید