اخبار تکنولوژی

هفته آینده منتظر مک بوک‌های M3 باشید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل قرار است هفته آینده رویدادی با عنوان Scary Fast برگزار کند تا از مک‌بوک‌های پرو جدید مجهز به تراشه‌های سری M3 رونمایی نماید.

مینگ-چی کو، تحلیلگر حوزه فناوری، در توییتی اعلام کرد که انتظار می‌رود این رویداد معرفی چندین نمونه از تراشه M3 باشد، از جمله M3، M3 پرو و M3 مکس. پیش‌بینی می‌شود این تراشه‌های جدید برای مک‌بوک‌های پرو با اندازه‌های 13، 14 و 16 اینچ مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به محدودیت‌های تولید، احتمالا عرضه انبوه آن‌ها تا فصل اول 2024 به تعویق خواهد افتاد.

اپل قصد دارد هفته آینده از مک‌بوک‌های پرو مجهز به تراشه‌های سری M3 رونمایی کند، اما با توجه به فروش نه‌چندان خوب مدل‌های M2، احتمال دارد این محصولات جدید به‌صورت محدودتری تولید شوند.

تحلیلگران معتقدند اگر مک‌های M3 هم موفقیت چندانی کسب نکنند، اپل در سال 2025 ممکن است سری کاملاً جدیدی از مک‌بوک‌های پرو معرفی کند. همچنین احتمال دارد در آن صورت شاهد عرضه مک‌بوک ارزان‌قیمت‌تری نیز باشیم.

به نظر می‌رسد اپل در حال آزمایش M3 مکس و M3 پرو برای مک‌بوک‌های پرو بوده است. باید منتظر ماند و دید که این شرکت در رویداد هفته آینده چه محصولاتی را رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید