اخبار بازی

تخفیفات پاییزی و بلک فرایدی فروشگاه استیم رسما آغاز شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تخفیفات پاییزی و بلک فرایدی فروشگاه استیم آغاز شد و در همین راستا جوایز فروشگاه استیم نیز در همان تاریخ اهدا می‌شود و در 11 دسته مختلف از جمله بهترین بازی Steam Deck می‌توان رای داد.

کمپانی Valve تایید کرده است که فروش پاییزی Steam 2023 در تاریخ 30 آبان (21 نوامبر) آغاز می‌شود و در 7 آذر (28 نوامبر) به پایان خواهد رسید. به عنوان یکی از بزرگترین تخفیفات سال استیم، عناوین زیادی از این فروشگاه تخفیف خواهند خورد (هرچند بازی‌های جدیدتر ممکن است از این تخفیفات مستثنی شوند).

از همه مهم‌تر، رویداد اهدای جوایز استیم نیز به صورت زنده برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند به عناوین مورد علاقه خود رای دهند. این جوایز در بخش‌های مختلفی از جمله بازی سال، Labor of Love، Better With Friends، بهترین داستان و موارد دیگر اهدا می‌شوند. همچنین بخش جدیدی به نام بهترین بازی Steam Deck به لیست جوایز اضافه شده است. رای دادن به بازی‌های نامزد شده به کاربران امتیاز (XP) و یک آیکان برای پروفایل استیم اعطا می‌کند.

زمانی که فروش پاییزی استیم آغاز شد، صفحه اصلی آن را بررسی کنید تا از لیست عناوین تخفیف خورده مطلع شوید. رویداد جوایز دیگری با نام The Game Awards 2023 نیز در راه است و در تاریخ 16 آذر (7 دسامبر) برگزار می‌شود. بازی‌های Alan Wake 2 و Baldur’s Gate 3 هر کدام با هشت نامزدی، رکورددار نامزدی در این رویداد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید