اخبار بازی

ساخت نسخه جدید و پورت رایانه‌های شخصی بازی Stellar Blade

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Shift Up اعلام کرد که قصد دارد با سرمایه‌گذاری بیشتر روی بازی Stellar Blade، زمینه رشد این آی‌پی را فراهم کند.

اولین بازی AAA و کنسولی استودیو Shift Up ماه گذشته منتشر شد و یک پروژه بسیار موفقیت‌آمیز بود. اگرچه مدت زیادی از انتشار بازی Stellar Blade نمی‌گذرد، اما به نظر می‌رسد این استودیو کره‌ای قصد دارد این آی‌پی را به یک فرنچایز بزرگ تبدیل کند. فروش بالا و موفقیت‌های کیفی نسخه اول، موجب چنین تصمیماتی شد.

همانطور که رسانه Gematsu گزارش داد، در یک گزارشی مالی در استودیو Shit Up، تایید شده است که علاوه بر DLC و بسته‌های الحاقی، این استودیو در حال ساخت پورت PC این بازی اکشن و هک اند اسلش است. استودیو Shift Up گفت:

«برنامه‌های زیادی برای Stellar Blade داریم، برنامه‌هایی برای معرفی مکانیک‌های جدید گیم‌پلی، از جمله انتشار محتوای قابل دانلود، عرضه پورت رایانه‌های شخصی و همکاری‌های جدید [تردپارتی]. در همین حال، رویکرد جهانی این شرکت امکان به‌روزرسانی‌های جهانی را فراهم می‌کند تا از تجربه ثابت برای کاربران و انتشار سریع محتوا با هزینه کم، اطمینان حاصل شود».

این توسعه‌دهنده ادامه داد:

«عناوین AAA زیادی بوده‌اند که با افزایش طول عمر خود به لطف دنباله‌هایی با کیفیت بالا و حفظ درآمدزایی طولانی ‌مدت، به امتیازات [مالکیت معنوی] تبدیل شدند. در نتیجه، ما در حال بررسی احتمال ساخت نسخه دوم هستیم».

استودیو Shift Up روی به‌روزرسانی‌های متعددی برای بازی Stellar Blade کار می‌کند که به زودی جزئیات بیشتری از آن‌ها به اشتراک گذاشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید