اخبار بازی

جدیدترین جزئیات از عرضه بازی Stellar Blade

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

هنگامی که بازی Stellar Blade برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود، چند آپدیت‌ روز عرضه‌ برای آن منتشر خواهد شد، اگرچه جزئیات زیادی از آن‌ها در دسترس نیست.

چیزی حدود دو هفته دیگر تا انتشار بازی Stellar Blade توسط استودیو Shift Up باقی مانده است، اما تبلیغات بازی به خصوص پس از نسخه آزمایشی که اخیرا عرضه شد، همچنان رو به افزایش است. کارگردان بازی، کیم هیونگ تائه در گفتگو با رسانه RULIWEB (که توسط Genki در توییتر منتشر شد)، اعلام کرد که تیم سازنده، دمو بازی را در همان روز از فروشگاه‌ها حرف خواهد کرد؛ با این حال، آن‌ها یک به‌روزرسانی روز عرضه را برای بازی منتشر می‌کنند.

این پچ احتمالا شامل رفع اشکالاتی است که در طول تجربیات نسخه آزمایشی، مشاهده و گزارش شد؛ بنابراین، طی هفته‌های آینده جزئیات این پچ به طور کامل در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Stellar Blade در تاریخ 7 اردیبهشت 1402 (26 آوریل 2024) با قیمت 70 دلار، به طور انحصاری برای پلی‌اسیتشن 5 عرضه می‌شود. ایو، شخصیت اصلی داستان، جوخه هوابرد را می‌بیند که برای نبرد با نایتیبا، گونه‌ای که سیاره را ویران کرده است، به زمین می‌آید. در طول این سفر، او با انسان‌های دیگری مانند آدام و لیلی ملاقات می‌کند و به Xion، آخرین شهر بازمانده در جهان می‌رود.

استودیو Shift Up می‌گوید که تمام کردن داستان اصلی حدود 25 ساعت طول می‌کشد، اگرچه یافتن آیتم‌های مختلف (از جمله لباس‌ها و لوازم جانبی جدید) می‌تواند زمان گیم‌پلی را افزایش دهد. New Game Plus نیز به عنوان برنامه‌های استودیو برای محتویات پس از عرضه در راه است. اگرچه هیچ پرداخت درون برنامه‌ای در زمان انتشار وجود نخواهد داشت، اما تیم توسعه‌دهنده ممکن است آن‌ها را تحت قالب محتویات فرعی و کراس اور، به بازی اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید