اخبار بازی

حضور ستارگان سریال‌های چیزهای عجیب و کشتن ایو در بازآفرینی بازی «تنها در تاریکی»

حضور ستارگان سریال‌های چیزهای عجیب و کشتن ایو در بازآفرینی بازی تنها در تاریکی
نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مجموعه بازی‌های نوستالژی و جریان‌ساز «تنها در تاریکی» با یک بازسازی اساسی در حال بازگشت است و برای جلب توجه بیشتر، دیوید هاربر ستاره سریال «چیزهای عجیب» و جودی کومر که با سریال «کشتن ایو» مشهور است را به عنوان بازیگران نقش اصلی این ریمیک در نظر دارد.

اگر از گیمرهای قدیمی باشید یا شیفته ژانر ترس و بقا باشید، قطعا با مجموعه بازی‌های Alone in the Dark (تنها در تاریکی) هم آشناییت دارید. این مجموعه قبل از اینکه بازی‌هایی نظیر رزیدنت ایول و سایلنت هیل حتی متولد شوند، به عنوان یکی از پایه‌گذاران ژانر ترس و بقا به دنیای بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرد و به یکی از جریان‌سازترین ویدیو گیم‌های تاریخ تبدیل شد. متاسفانه این فرانچایز طی دو دهه گذشته بازسازی‌ها و ادامه‌های نه چندان باکیفیتی را به خود دید و نتوانست همانند بازی‌های هم‌سبک خود، قدرت‌اش را حفظ کند.

بازی تنها در تاریکی

چندی پیش کمپانی THQ Nordic از بازسازی این مجموعه با بازی Alone in the Dark خبر داد تا طرفداران سبک ترس و بقا از بازگشت یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های موفق تاریخ خوشحال شوند. به تازگی این کمپانی اعلام کرده که از دیوید هاربر و جودی کومر، دو ستاره نام‌آشنای سینما و تلویزیون برای صداپیشگی و موشن‌کپچر شخصیت‌های اصلی که کارگاه ادوارد کارنبی و امیلی هارت‌وود نام دارند، استفاده کرده است.

ورود این دو بازیگر و استفاده از صدا و چهره آنها در بازسازی «تنها در تاریکی» یک حرکت عالی و نشان‌دهنده اهمیت بازی برای سازندگان آن است تا بخواهند از طریق شهرت این دو بازیگر، مخاطبان جدیدی هم به سمت بازی جلب کنند.

بازی تنها در تاریکی

با وجود این خبر خوشحال‌کننده، متاسفانه نمایش‌های اولیه بازی با وجود فضاسازی‌ جالب و ایده‌های ترسناکی که دارد، به لحاظ گرافیکی و فنی خوشایند علاقه‌مندان این مجموعه و ژانر ترس و بقا نبوده است. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که قطعا به عنوان دوره احیا فرانچایزهای معتبر و تاریخ‌ساز ژانر ترس و بقا شناخته می‌شود؛ بازی‌هایی مانند رزیدنت ایول، سایلنت هیل، دد اسپیس و سیستم‌ شاک، نمونه‌های موفقی هستند که بازی «تنها در تاریکی» هم باید بتواند مسیر این احیا را با موفقیت طی کند.

بازی «تنها در تاریکی» قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری میلادی (۳ آبان ۱۴۰۲ شمسی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سریز و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید