اخبار سینما

تاریخ اکران فیلم ولگردها (Strays)؛ سگ های سخنگو به زودی خواهند آمد

تاریخ انتشار ولگردها
نویسنده : سارا محمدی۱۶ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ولگردها (Strays) یک کمدی لایو اکشن پویانمایی محصول کشور آمریکا است که زندگی جمعی از سگ های سخنگو را به تصویر می کشد که برای انتقام از صاحب سابق یکی از آن ها متحد شده اند. جاش گرین‌ بام تهیه کننده و کارگردان این اثر است. اگر منتظر دیدن ولگردها هستید و می خواهید با پشت صحنه زندگی سگ ها آشنا شوید باید تا زمان اکران فیلم ولگردها منتظر باشید، البته این انتظار طولانی نیست، در ادامه اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار فیلم ولگردها و دیگر جزئیات آن آورده شده است.

تاریخ انتشار فیلم ولگردها

18 آگوست 2023 (جمعه 27 مرداد 1402)

البته ابتدا قرار بود Strays در تاریخ 9 ژوئن 2023 اکران شود اما در نهایت یونیورسال تصمیم گرفت تاریخ اکران فیلم ولگردها را تقریبا 2 ماه به تعویق بیاندازد. نتیجه نهایی این شد که ولگردها در تاریخ 18 آگوست 2023 در سینماها اکران شود.

داستان فیلم ولگردها در مورد چیست؟

تاریخ اکران ولگردها

یک سگ نژاد مرزی تریر به نام رجی (Reggie) با وجود اینکه صاحب او یک انسان بدرفتار و بی عاطفه است، او را بسیار دوست دارد اما در خیابان های شهر رها می شود. او به دسته ای از سگ های ولگرد ملحق میشود تا از صاحب خود انتقام بگیرد. ویل فورته نقش این صاحب سنگدل را بازی می کند. رجی یک سگ ساده لوح است و زمانی که با سگ های دیگر آشنا می شود تازه می فهمد که صاحب او آدم خوبی نبوده است و تصمیم می گیرد انتقام بگیرد.

صداپیشگان ولگردها

ولگردها از یک تیم قوی در پشت صحنه برخوردار است که به عنوان صداپیشگان سگ ها حضور دارند. ویل فرل که اخیرا در فیلم باربی بازی کرده است به جای شخصیت رجی صحبت می کند. دیگر صداپیشگان ولگردها عبارتند از:

  • جیمی فاکس
  • آیلا فیشر
  • ویل فرل
  • رندال پارک

رده سنی ولگردها

اگر می خواهید فیلم ولگردها را به همراه بچه ها ببینید مراقب باشید زیرا این فیلم دارای رتبه R است و به دلیل محتوای رکیک و جنسی و همچنین استفاده از مواد مخدر برای کودکان مناسب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید