اخبار بازی

Suicide Squad: Kill the Justice League آخرین بازی از جهان Arkham نخواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جیمز گان که رهبری دنیای DC در صنعت سرگرمی را بر عهده دارد، می‌گوید: «من شخصا نمی‌توانم برای بازی‌های آینده بیشتر صبر کنم». ظاهرا بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، پایان کار راکستدی با این سری نخواهد بود.

با عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، بازیکنان وقایع پنج سال بعد Arkham Knight را تجربه خواهند کرد؛ اما هنگامی که این بازی ماجراجویی منتشر شد، کار وارنر با جهان Arkham تمام می‌شود؟

به گفته کارگردان فیلم‌های جدید دنیای DC که مدیرعامل و رئیس مشترک DC Universe است، این پایان کار بازی‌های DC نخواهد بود. جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفداران در Thread، وقتی از او پرسیده شد که آیا Arkhamverse «بعد از Squad Suicide Squad» به اتمام می‌رسد یا نه، اذعان کرد:

«به هیچ وجه! من شخصا نمی‌توانم برای بازی‌های بعدی بیشتر صبر کنم. من یک طرفدار هستم!»

یک طرفدار دیگر از او پرسید که آیا Suicide Squad آخرین بازی در سری Arkham خواهد بود یا خیر؟ گان پاسخ داد: «هیچ برنامه ای برای آخرین بازی نیست!» این پست و گفتگو در حال حاضر از Thread حذف شده است.

زمانی که گان سال گذشته به عنوان مدیرعامل و رئیس مشترک DCU معرفی شد، برنامه‌هایی را برای بازی‌های ویدیویی آینده DC که به فیلم‌ها متصل خواهند شد، اعلام کرد. با این حال، در حال حاضر هیچ یک از دو بازی آیندهDC  تحت نام‌های  Suicide SquadوWonder Woman، به عنوان بخشی از DCU تایید نشده‌‍اند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید