اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی سوپر ماریو جدید (Super Mario Bros Wonder)

تاریخ انتشار بازی Super Mario Bros. Wonder
نویسنده : ساناز محمدی۲۴ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از جمله بازی‌ های جدید که قرار است در سال 2023 و بعد از آن برای PS5، Xbox Series X، PC، Nintendo Switch و … منتشر شود، بازی سوپر ماریو یا همان قارچ خور معروف است. این بازی جزء محبوب ترین بازی های شرکت نینتندو است و بزودی نسخه جدیدی از آن منتشر خواهد شد. برای اطلاع از تاریخ انتشار بازی سوپر ماریو جدید (Super Mario Bros Wonder) با مگ تک همراه باشید.

بازی سوپر ماریو bros wonder کی میاد

مجموعه بازی ماریو یا همان قارچ خور، از جمله بازی های پلتفرم فانتزی سکوبازی متعلق به شرکت نینتِندو است که در جدیدترین رویداد خود از انتشار بازی سوپر ماریو بروز واندر (Super Mario Bros Wonder) در تاریخ 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) خبر داده است.

سوپر ماریو جزء بهترین سری بازی‌ های ویدئویی در تاریخ می باشد و داستان بازی ماریو از این قرار است که معشوقه ماریو (شخصیت اصلی بازی) دزدیده شده و ماریو در تلاش است تا او را نجات دهد.

در این نسخه از بازی، علاوه بر اینکه ماریو سکه جمع می کند، روی دشمنان پا می گذارد، بلوک ها را می شکند، پرش سه گانه و پرش دیواری نیز انجام می دهد.

در حالت چند نفره نسخه جدید بازی سوپر ماریو، دو بازیکن مقابل هم قرار می گیرند که هر کدام سعی دارند زودتر از دیگری ستاره های از پیش تعیین شده را بدست آورد. ضمن اینکه پرش بر روی حریف باعث از دست دادن ستاره می شود.

می توانید به جای نصب بازی قارچ خور قدیمی، از تاریخ 28 مهر 1402، برای دانلود بازی ماریو جدید اقدام کنید.

سوپر ماریو بروز واندر، جدیدترین نسخه از بازی های ماریو با اسکرول جانبی است که برای انواع کنسول ویدئویی نینتندو منتشر شده‌ و نمایی دو بعدی دارد که باعث می شود همه چیز کوچک و کمی گیج کننده بنظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید