اخبار سینما

Supergirl به دنیای سینمایی دی‌سی می‌آید!

Supergirl به دنیای سینمایی دی‌سی می‌آید!
نویسنده : تحریریه۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

میلی آلکاک در نقش Supergirl در فیلم جدیدی به نام «Supergirl: Woman Of Tomorrow» ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که توسط کریگ گیلسپی کارگردانی می‌شود، دومین اثر از دنیای سینمایی بازسازی‌شده دی‌سی به حساب می‌آید و در ژوئن ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

«Supergirl: Woman Of Tomorrow» اقتباسی از مجموعه کمیک‌های تحسین‌شده تام کینگ است. این داستان، روایتی تاریک و غم‌انگیز از سرگذشت Supergirl را به تصویر می‌کشد. کارا زور-ال پس از نابودی سیاره کریپتون، سرخورده و ناامید شده است. با این حال، او ماموریتی جدید پیدا می‌کند: محافظت از پسرعموی خود، کال-ال، که بعدها به سوپرمن تبدیل می‌شود. اما به نظر می‌رسد سوپرمن نیازی به کمک او ندارد.

سفر سوپرگرل و سگ وفادارش، کریپتو، در سراسر کهکشان برای یافتن نابودکنندگان کریپتون، ماجرای اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهد. نکته جالب توجه این است که سوپرگرل در این داستان از یک شمشیر نیز استفاده می‌کند!

حضور میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، کریگ گیلسپی در مقام کارگردان و اقتباس از کمیک‌های تام کینگ، «Supergirl: Woman Of Tomorrow» را به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال‌های آینده تبدیل کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا کریپتو، سگ وفادار سوپرگرل، در این فیلم حضور خواهد داشت یا خیر. طرفداران دی‌سی باید تا زمان اکران فیلم منتظر بمانند تا از جزئیات بیشتر آن مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید