اخبار بازی

استودیوی Supermassive Games حدود 90 کارمند خود را اخراج می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق اعلام استودیوی Supermassive Games، این تیم به دنبال تغییرات ساختاری، تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرده است.

استودیوی Supermassive Games که سازنده عناوینی نظیر The Quarry و The Dark Pictures Anthology به شمار می‌رود، به استودیوهایی که کارمندان خود را اخراج کردند اضافه شد. بنا بر گفته‌های رسانه Bloomberg، این استودیو به کارمندان خود اعلام کرد که 150 نفر در خطر اخراج قرار دارند. تقریبا 90 کارمند اخراج شده‌اند. این خبر از طریق ایمیل به این افراد منتقل شد.

با انتشار بیانیه‌ای در شبکه X، این استودیو برنامه‌های خود را برای سازماندهی مجدد مشخص کرد که نهایتا باعث اخراج بخشی از کارمندانش شد. این تیم به ساخت بازی‌ها و تمرکز روی این مورد ادامه می‌دهد تا از ثبات کاری خود مطمئن شود. Supermassive Games سه پروژه در دست توسعه دارد. Little Nightmares 3 از محصولات این استودیو است که برای تمامی پلتفرم‌های عرضه خواهد شد. این بازی دنباله‌ای بر عناوین استودیوی Tarsier به شمار رفته و در سال جاری منتشر می‌شود.

The Casting of Frank Stone هم یک عنوان تک‌نفره و داستانی است که اسپین‌آفی بر بازی Dead by Daylight، اثر استودیوی Behavior محسوب می‌شود. همچنین فصل دوم The Dark Pictures Anthology نیز در دست ساخت قرار دارد که تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید