اخبار سینما

«تایکا وایتیتی» خبر از ساخت احتمالی Thor 5 را داد

«تایکا-وایتیتی»-خبر-از-ساخت-احتمالی-Thor-5-را-داد
نویسنده : تحریریه۳۰ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تایکا وایتیتی، کارگردان دو فیلم محبوب ابرقهرمانی «Thor»، در مصاحبه‌ای درباره ایده‌هایش برای ساخت یک فیلم فرضی «Thor 5» صحبت کرد.

وایتیتی گفت دوست دارد در صورت ساخت «Thor 5»، شخصیتی قدرتمندتر از هلا، خواهر Thor که در فیلم «Thor: «Ragnorak ظاهر شد، معرفی کند. او معتقد است باید شخصیتی فراتر از هلا به عنوان شرور انتخاب شود.

وایتیتی همچنین می‌خواهد در صورت ساخت «Thor 5»، هیولاها و موجودات بیگانه عجیب و غریب‌تری را از دنیاهای مختلف به تصویر بکشد که با اساطیر اصلی Thor همخوانی داشته باشد.

او معتقد است شخصیت Thor باید تکامل پیدا کند و با موانعی مواجه شود که نشان‌دهنده پیشرفت او باشد.

همسورث در این باره گفت:

نمی‌خواهم این کار را تا زمانی که مردم آنقدر خسته نشده‌اند ادامه دهم که وقتی می‌بینند من به عنوان آن شخصیت روی پرده می‌آیم، چشم‌هایشان را می‌چرخانند. اگر مخاطبی بخواهد آن را ببیند، و اگر چیزی وجود دارد که ما معتقدیم هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است، عالی است. من دوست داشتم چند بار بتوانم آن شخصیت را دوباره اختراع کنم. من هنوز پاسخی ندارم، اما دوست دارم تلاش کنم و [پیدا کنم] چگونه می توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و آن را کمی غیرقابل پیش بینی نگه داریم.»

گفتنی است کریس همسورث، بازیگر نقش Thor، تایید کرده بازگشت او به دنیای سینمایی مارول هنوز رسمی نشده و منوط به علاقه تماشاگران و وجود داستان جذاب است.

دیدگاهتان را بنویسید