اخبار بازی

بازی Tales of Arise به فروش 2.7 میلیون نسخه‌ای رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از اعضای استودیو Eries با نام یوسوکه تومیزاوا، به‌روزرسانی خبری‌ای در مورد فروش بی‌سابقه بازی Tales of Arise ارائه کرد.

بازی Tales of Arise پس از انتشار، مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و این بازی RPG و اکشن از آن زمان تاکنون به فروش خوب خود ادامه داده است. در آخرین آمار که تا آوریل سال گذشته محاسبه شده بود، این بازی بیش از 2 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته بود و اکنون، کمپانی بندای نامکو به‌روزرسانی دیگری را از آمار فروش بازی ارائه کرده است.

یوسوکه تومیزاوا، تهیه‌کننده بازی در مصاحبه اخیر خود با 4Gamer، اعلام کرد که Tales of Arise حالا بیش از 2.7 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است که او این اتفاق را امری «بی‌سابقه» در فرانچایز Tales می‌خواند. تومیزاوا گفت:

«تعداد زیادی از بازیکنان جدید وجود داشتند که برای مدت طولانی بازی را تجربه نکرده بودند و ما توانستیم بیش از 2.7 میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشیم که رقمی بی‌سابقه برای یک عنوان مستقل Tales است».

بازی Tales of Arise یک JRPG خوش ساخت و لذت بخش است. اگرچه داستا‌ن‌سرایی آن گاهی شلخته می‌شود، اما داری دنیایی شگفت انگیز و مبارزاتی عالی است. بازی می‌تواند بیش از حد کافی شما را سرگرم کند.

بندای نامکو اخیرا یک بسته الحاقی برای Tales of Arise با عنوان Beyond the Dawn نیز منتشر کرد. بازی و DLC آن هر دو برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری‌ ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید