اخبار بازی

بازی Tales of Arise در تاریخ یک اسفند برای گیم پس عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در کنار کاتالوگ بازی‌های جدید پلی‌استیشن پلاس، بازی اکشن Tales of Arise نیز قرار است به سرویس اشتراکی مایکروسافت اضافه شود.

مجموعه بازی‌هایی که در طول ماه فوریه به لیست عناوین گیم پس اضافه می‌شوند، در اوایل ماه جاری اعلام شدند و اگرچه قبلا با بازی‌هایی مانند Resident Evil 3، Bloodstained: Ritual of the Night و موارد دیگر، بسیار قوی به نظر می‌رسید، اما یک بازی جذاب دیگر نیز قرار است در ماه جاری برای این سرویس عرضه شود.

شرکت Bandai Namco از طریق صفحه رسمی توییتر Tales تایید کردکه Tales of Arise طی هفته آینده، در تاریخ 1 اسفند (20 فوریه) برای سرویس گیم پس عرضه می‌شود. جالب اینجاست که در همان روز، در طرف دیگر جنگ کنسولی، عرضه این بازی اکشن RPG تحسین شده برای سرویس‌های PlayStation Plus Extra و Premium تایید شد.

بازی Tales of Arise در سال 2021 برای رایانه‌‎های شخصی و کنسول‌ها عرضه شد و با استقبال مثبت منتقدان مواجه گشت. بازی Tales of Arise یک JRPG خوش‌ساخت و لذت‌بخش است و اگرچه داستان‌سرایی ضد و نقیضی دارد، اما دنیای شگفت‌انگیز و عالی آن به اندازه کافی جذاب است که بتواند شما را تا انتهای بازی پای داستان نگه دارد.

بازی Tales of Arise برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است. این باتزی موفق شد 2.7 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند. توسعه دنباله بازی با نام Tales of Arise: Beyond the Dawn از نوامبر سال گذشته آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید