اخبار بازی

شینجی میکامی از دلایل جدایی خود از Tango Gameworks پرده برداشت

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

جدایی شینجی میکامی از Tango Gameworks برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای سازندگان جوان و فاصله گرفتن از سبک ترس و بقا بود.

Tango Gameworks به لطف انتشار بازی باکیفیت Hi-Fi Rush (که اخیرا روی پلی‌استیشن 5 نیز عرضه شد)، موفقیت‌هایی زیادی را در سال گذشته تجربه کرد. در حالی که بسیاری منتظر معرفی پروژه بزرگ بعدی آن‌ها بودند، شاید غافلگیرکننده‌ترین اعلامیه، خبر جدایی شینجی میکامی از این استودیو بود. او به عنوان بنیانگذار این کمپانی، بازی The Evil Within را کارگردانی کرد و به عنوان تهیه کننده اجرایی، در ساخت بازی‌های The Evil Within 2، Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush دخیل بود.

میکامی در صحبت با Byking (ترجمه از طریق Automaton-Media)، اعلام کرد که قصد  داشت هشت سال پیش استودیو را ترک کند، اما در قبال پروژه‌های شرکت احساس مسئولیت کرد. جالب اینجاست که تانگو در همان سال اول تاسیسش، با مشکلات مالی مواجه شد و پس از خرید توسط ZeniMax Media، دستخوش تغییراتی شد.

جالب است بدانید که Tango Gameworks نام اصلی این شرکت نیست، نام یک بخش است. نام اصلی شرکت، ZeniMax Asia K.K است. میکامی مجبور بود نام قدیمی شرکت را برای برندینگ حفظ کند. نقش او به عنوان مدیر عامل در تانگو، تنها شش ماه به طول انجامید:

«فکر می‌کنم خیلی‌ها تصور می‌کردند که من نماینده اصلی شرکت هستم، اما من تنها یک کارمند درجه یک و نزدیک به مدیران بودم. شاید بارها به عنوان تهیه‌کننده پروژه از من یاد شده باشد، اما من یک مدیر اجرایی یا چیزی از این دست نبودم».

ظاهرا اون قصد دارد استودیو مستقل خود را تاسیس کند و یک بار برای همیشه، ژانر ترسناک و بقا را کنار بگذارد. تقریبا یک دهه از آخرین کارگردانی شینجی میکامی در یک پروژه می‌گذرد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی پروژه بعدی این بازیساز هستند، اتفاقی که احتمالا به این زودی‌ها رخ نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید