اخبار بازی

تاریخ انتشار دمو رایگان بازی Tekken 8 اعلام شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانیBandai Namco  تایید می‌کند که این نسخه دمو از بازی Tekken 8، شامل فصل اول حالت داستانی و بخش مبارزه Local و آفلاین خواهد بود.

سال 2023 رو به پایان است، اما به نظر می‌رسد که جریان انتشار بازی‌های جدید به این زودی‌ها کند نمی‌شود. در چند ماه اول سال 2024، تعدادی بازی بزرگ برای انتشار آماده‌ شده‌اند که Tekken 8 یکی از بزرگ‌ترین‌هاست. قبل از انتشار قریب‌الوقوع این بازی مبارزه‌ای، بازیکنان این شانس را خواهند داشت که به زودی از برخی از محتویات بازی استفاده کنند.

کمپانی Bandai Namco یک نسخه آزمایشی رایگان برای Tekken 8 آماده کرده است و به‌زودی آن را منتشر خواهد کرد؛ البته نه برای همه پلتفرم‌ها. بازیکنان پلی استیشن 5 نسخه دمو را در تاریخ 23 آذر (14 دسامبر) دریافت می‌کنند، در حالی که کاربران کنسول‌های ایکس باکس و PC، آن را یک هفته بعد، در تاریخ 30 آذر (21 دسامبر) تجربه خواهند کرد. این نسخه آزمایشی شامل فصل اول بازی با نام The Dark Awakens و یک حالت مبارزه‌ای Local خواهد شد.

نسخه کامل و نهایی بازی Tekken 8 در تاریخ 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اکس و اس و PC عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید