اخبار بازی

بازی Tekken 8 صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را به خود اختصاص داد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Tekken 8 در کنار نسخه جدید Like a Dragon، جایگاه برتر نمودارهای هفتگی فروش در بازار بریتانیا را به خود اختصاص داده‌اند.

بازی‌های Tekken 8 و Like a Dragon: Infinite Wealth هر دو طی هفته گذشته در یک روز عرضه شدند و هر دو بازی، شروع چشم‌گیری داشتند. هر دو به آمار و اعداد قابل قبولی در پلتفرم Steam رسیده‌اند و این موفقیت در فروش این عناوین نیز منعکس شده است.

طبق داده‌های منتشر شده توسط Gfk، بازی Tekken 8 در صدر آخرین نمودارهای هفتگی بریتانیا از نظر فروش دیجیتالی قرار دارد و در زمان عرضه، دو برابر بیشتر از Street Fighter 6 در سال گذشته فروخته است. این در حالی است که Like a Dragon: Infinite Wealth نیز روزهای خوبی را تجربه می‌کند و در جایگاه دوم قرار دارد.

هر دو بازی، قوی‌ترین عملکرد تجاری خود را روی کنسول پلی‌استیشن 5 داشتند.  بازی مبارزه‌ای Bandai Namco نزدیک به دو سوم فروش خود را در بازار کنسولی تجربه می‌کند، در حالی که سهم Like a Dragon: Infinite Wealth در آن بازار بیش از 75٪ است.

در همین حال، بازی Prince of Persia: The Lost Crown که در جدول هفته گذشته در رتبه 4 قرار گرفت، به رتبه دهم سقوط کرد. بازی The Last of Us Part 2 Remastered نیز که هفته گذشته در جایگاه سوم قرار داشت، به طور کامل از لیست خارج شد و در رتبه یازدهم قرار گرفت.

در ادامه می‌توانید 10 بازی پرفروش هفته منتهی به 27 ژانویه را در ادامه مشاهده کنید:

No.Title
1.Tekken 8
2.Like a Dragon: Infinite Wealth
3.Call of Duty: Modern Warfare 3
4.EA Sports FC 24
5.Super Mario Bros. Wonder
6.Mario Kart 8 Deluxe
7.Hogwarts Legacy
8.Mortal Kombat 1
9.Grand Theft Auto 5
10.Prince of Persia: The Lost Crown

دیدگاهتان را بنویسید