اخبار تکنولوژی

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های تازه منتشر شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

باید به این موضوع عادت کنیم؛ تلگرام بهترین است و هرروز که می‌گذرد به قابلیت‌های بی‌شمار این پیام‌رسان محبوب افزوده می‌شود.

به‌تازگی آپدیت جدیدی از تلگرام منتشر شده است که چند قابلیت جدید در این نسخه گنجانده شده است. پوشه چت قابل اشتراک‌گذاری، والپیپرهای سفارشی، ربات‌های بهینه‌سازی شده، پیمایش سریع برای لینک‌ها، و بسیاری ویژگی‌ها و بهبودهای جدید نسخه‌ی جدید تلگرام را تشکیل می‌دهند. در این نسخه از تلگرام، کاربران می توانند کل پوشه های چت را تنها با یک لینک به اشتراک بگذارند. دعوت از دوستان به گروه‌ها، مجموعه‌های کانال‌های خبری و موارد دیگر را بی‌نهایت آسان‌تر می‌کند. ناگفته نماند که هر پوشه چت از چندین لینک دعوت پشتیبانی می‌کند که امکان دسترسی به چت‌های مختلف را فراهم می‌سازد.

اکنون می توانید والپیپرهای سفارشی از عکس ها و ترکیب رنگ های دلخواه خود ایجاد کنید و در چت‌های خاص استفاده کنید. 

تلگرام امروز اعلام کرد آخرین به‌روز رسانی تلگرام، ربات های بهینه‌تری را به ارمغان می آورد. آنها اکنون می توانند برنامه های وب را میزبانی کنند که می توانند در هر چتی راه اندازی شوند. 

 کاربران تلگرام اکنون می توانند بدون افزودن عضو فوراً یک گروه ایجاد کنند؛ این قابلیت زمانی که مدیران گروه بخواهند مجوزها را تنظیم کرده و یک یا چند پیام را پین کنند، بسیار مفید است. مهمتر از این‌ها، در گروه‌های زیر 100 عضو که موضوعات فعال دارند، اکنون می‌توانید ببینید که پیام‌های شما در چه ساعتی توسط سایر اعضای گروه خوانده شده است. 

تلگرام برای بهبود کیفیت پیام‌رسان خود هرکاری می‌کند. قابلیت‌هایی که تا به امروز به این پیام‌رسان محبوب اضافه شده است، در هیچ مسنجر دیگری نمی‌توانید پیدا کنید!

راستی؛ شما ار کدام پیام‌رسان برای امور روزمره‌ی خود استفاده می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید