اخبار تکنولوژی

حالت صرفه جویی مصرف باتری به تلگرام اضافه شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۹ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

تلگرام با ارائه‌ی هر به‌روزرسانی، به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود که برای دیگر پیام‌رسان‌ها چیزی شبیه به شوخی است. حالا پیام‌رسان محبوب آقای دورف در آخرین به‌روزرسانی خود به یک قابلیت بسیار کاربردی مجهز شده است که کاربران را به وجد آورده است آن هم چیزی نیست جز حالت صرفه جویی مصرف باتری.

بزرگ‌ترین ویژگی اضافه ‌شده به آخرین آپدیت تلگرام، حالت صرفه جویی مصرف باتری است. تلگرام اپلیکیشنی غنی از انیمیشن‌ها و موشن گرافیک ‌است و در گوشی‌هایی که می‌توانند تمامی این موارد را مدیریت کنند، عالی به‌نظر می‌رسند. بااین‌حال، اکنون این آپشن را دراختیار دارید که برای حفظ باتری و بهبود عملکرد کلی، آن‌ها را به‌طور کامل خاموش کنید. این یک ویژگی واقعاً عالی برای دستگاه‌های قدیمی است. نکته خوب اینجاست که می‌توانید حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را طوری تنظیم کنید که وقتی گوشی شما به درصد معینی از باتری می‌رسد، خود به ‌خود روشن شود و همچنین برای افکت‌هایی که می‌خواهید غیرفعال کنید، کلیدهای جداگانه دراختیار دارید.

تلگرام سرعت پخش محتوا را نیز در جدیدترین آپدیت خود معرفی کرده است و دقیقاً همان کاری که ادعای آن را دارد، انجام می‌دهد. اکنون می‌توانید هر سرعتی از پخش محتوا را از 0.2x تا 2.5x انتخاب کنید.

تلگرام یک ویژگی جدید دیگر را نیز اضافه کرده است که به شما نشان می‌دهد هر فرد چه زمانی پیام شما را در یک گروه می‌خواند. با این ‌حال، به‌دلایلی، این فقط برای گروه‌هایی با کمتر از 100 عضو قابل ‌اجرا است.

علاوه ‌بر به‌روزرسانی‌های ذکرشده در بالا، تلگرام قابلیت‌های دیگری مانند سفارش پویا برای استیکرها، توضیحات ربات ترجمه‌شده، پشتیبانی بهتر از پوشه‌ها در iOS، ایموجی‌های متحرک جدید، ایموجی‌ها و ری‌اکشن‌های تعاملی جدید را نیز اضافه کرده است.

تلگرام به صورت معنا داری با دیگر رقبا فاصله ایجاد کرده است و تعداد فیچرهای کاربردی آن، غیر قابل شمارش شده‌اند. در حالی که خیلی از پیام‌رسان‌های معروف مثل واتس‌اپ هنوز مشغول بهبود رابط کاربری اپ خود هستند، تلگرام روز به روز به قابلیت‌های کاربردی مجهز می‌شود و برتری خود را به دیگران دیکته می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید