اخبار بازی

استودیو Telltale Games اطلاعاتی از بازی The Wolf Among Us 2 درز نمی‌دهد!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو سازنده می‌گوید: «ما ساکت بودیم، زیرا سرمان پایین بود و روی ساخت بازی The Wolf Among Us 2 تمرکز کردیم».

پنج سال پیش، زمانی که بازی The Wolf Among Us 2 دوباره معرفی شد، بسیاری امیدوار بودند که این بازی در نهایت بتواند چرخه توسعه آرامی را در راه عرضه داشته باشد؛ اما از آن زمان تا به حال، چندین اتفاق ناگوار در پشت صحنه داشته است.

این اتفاقات باعث شد تا درنهایت تاریخ انتشار بازی مجددا به عقب رانده شود. به تازگی، استودیو Telltale Games با به اشتراک گذاشتن چهار اسکرین شات جدید از گیم‌پلی بازی، ماه‌ها سکوت در مورد بازی را شکست و بیانیه کوتاهی نیز به همراه آن منتشر کرد. در فروم‌های رسمی Telltale، استودیو تضمین داده است که کار روی بازی همچنان ادامه دارد و این شرکت، بی سر و صدا روی توسعه بازی تمرکز کرده است. با این وجود، Telltale نمی‌تواند به‌روز‌رسانی بزرگی را در مورد بازی به اشتراک بگذارد. تنها چیزی که می‌دانیم، این است که پروژه هنوز در حال پیشرفت است. شرکت سازنده نوشت:

ما سکوت کردیم، چون سر به زیر بودیم و روی ساخت The Wolf Among Us 2 تمرکز کردیم. در حالی که هنوز نمی‌توانیم به‌روزرسانی بزرگی را ارائه کنیم، در اینجا یک چیز کوچک برای شما وجود دارد: عکس‌هایی از بیلد فعلی بازی. کار همچنان ادامه دارد.

بازی The Wolf Among Us 2 در ابتدا قرار بود در سال 2023 عرضه شود، اما Telltale Games در مارس سال گذشته اعلام کرد که موتور بازی را تغییر می‌دهد و زین پس از Unreal Engine 5 برای ساخت بازی استفاده خواهد کرد. به این ترتیب، بازی تا سال 2024 به تعویق افتاده است. تاریخ انتشار دقیق آن نیز هنوز نامشخص است.
در ماه اکتبر، Telltale Games تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد، اما گفت که The Wolf Among Us 2 «هنوز در در دست توسعه قرار دارد». با این حال، بلافاصله پس از این خبر، کارمندان سابقی که اخراج شده بودند، اظهار کردند که «بیشتر» تیم سازنده این بازی تحت تاثیر اخراج‌ها قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید