اخبار بازی

آمار فروش جدیدی از بازی Terraria اعلام شد

بازی Terraria
نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Terraria که در سال 2011 منتشر شد، 32 میلیون واحد تنها روی رایانه‌های شخصی فروخته است و آپدیت بعدی آن در سال جاری منتشر خواهد شد.

با گذشت بیش از 13 سال از انتشار بازی و عرضه برای سه نسل از کنسول‌ها، بازی  Terraria از استودیو Re-Logic هنوز هم قدرتمند به کار خود ادامه می‌دهد. در یک پست جدید در انجمن بازی، شرکت سازنده فاش کرد که این عنوان side-scrolling، اکشن-‌نقش‌آفرینی و سندباکس حدود 58.7 میلیون نسخه فروخته است. نزدیک به 32 میلیون از آمار فروش آن فقط مربوط به نسخه PC بوده است. همچنین به نظر می‌رسد که با رسیدن بازی به 60 میلیون نسخه فروش، اتفاقات جالبی رخ خواهد داد.

با اینکه گفته شده بود Journey’s End، آخرین به‌روزرسانی بزرگ بازی Terraria خواهد بود، اما Re-Logic در حال کار روی آپدیت قابل توجه 1.4.5 است. این به‌روزرسانی کلی محتوای جدید از جمله سلاح‌هایی مانند The Killing Deck و The Flint را به بازی اضافه خواهد کرد.

چندین سلاح دیگر نیز به بازی اضافه خواهد شد، از جمله سلاحی که از Moon Lord به زمین می‌افتد. این آپدیت همچنین مجموعه Heroicis Set را به عنوان بخشی از درخواست Make-A-Wish به بازیکنان ارائه خواهد کرد. به‌روزرسانی 1.4.5 اواخر امسال منتشر می‌شود، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید