اخبار بازی

Test Drive Unlimited Solar Crown تا قبل از ماه آوریل عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی Nacon تایید کرده است که این بازی ریسینگ و جهان باز قبل از پایان سال مالی جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown عنوانی است که طرفداران این سری مسابقه‌ای، مدت‌هاست منتظر آن هستند و تاخیرهای انگشت‌شمار، این انتظار را طولانی‌تر کرده است. بازی مذکور، تا پیش از این قرار بود طی سال گذشته و در ماه جولای، عرضه شود. کمپانی Nacon تایید کرد که این بازی تا اوایل سال 2024 به تعویق افتاده است و اکنون، این ناشر پنجره انتشار بازی را محدودتر کرده است.

همانطور که The Loadout گزارش داد، شرکت Nacon در گزارش درآمد سه ماهه اخیر خود تایید کرد که Test Drive Unlimited Solar Crown، در سه ماهه چهارم سال مالی 24/2023 منتشر خواهد شد. این موضوع به این معنی است که این بازی حداکثر تا 12 فروردین (31 مارس) منتشر می‌شود. سه ماهه اول سال میلادی جاری، تقریبا همان چیزی است که اکثر افراد برای تاریخ انتشار بازی تصور می‌کردند. سازندگان تا پیش از این برای بیان تاریخ انتشار بازی، از عبارت «اوایل سال 2024» استفاده می‌کرده‌اند و به نظر می‌رسد Nacon این برنامه را تایید کرده است.

زمان دقیق انتشار بازی در آینده‌ای نزدیک مشخص خواهد شد. آیا ممکن است که این بازی در رویداد آتی State of Play نمایش داده شود؟ این قطعا یک احتمال است. در هر صورت، می‌توان تصور کرد که تاریخ عرضه بازی به زودی اعلام می‌شود؛ به شرط اینکه دوباره با تاخیر مواجه نشود.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید