اخبار سینما

تقدیر از تیموتی شالامی برای بازی در نقش Wonka

تقدیر از تیموتی شالامی برای بازی در نقش Wonka
نویسنده : تحریریه۰۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم Wonka، پیش درآمد موزیکال بسیار مورد انتظار «چارلی و کارخانه شکلات سازی» با بازی تیموتی شالامی در نقش Willy Wonka جوان، سرانجام برای منتقدان و روزنامه‌نگاران سرگرمی رونمایی شد و اولین واکنش‌ها آن را یک «کشف عالی» می‌خوانند.

«Wonka» به کارگردانی پل کینگ، فیلمساز «Paddington» و «Paddington 2»، ویلی ونکا را در نقش یک نسخه جوان‌تر از ونکای معروف نشان می‌دهد. این فیلم سال‌ها قبل از افتتاح کارخانه شکلات‌سازی مشهور جهانی Wonka اتفاق می‌افتد و داستان مرد جوانی را دنبال می‌کند که برای افتتاح اولین مغازه خود تلاش می‌کند.

Calah Lane ،Keegan-Michael Key ،Matt Lucas ،Sally Hawkins ،Rowan Atkinson ،Olivia Colman و Hugh Grant از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منتقد فیلم کورتنی هوارد نوشت:

«Wonka» یک «کشف عالی است که با مقادیر کاملی از جذابیت، خیال‌پردازی و تاثیرگذاری پر شده است و با تخیل ناب و اعداد موزیکال روشن و چابک تقویت می‌شود. تیموتی شالامی یک کارخانه جذابیت است. تعهد کامل او مست کننده است.

Germain Lussier، گزارشگر ارشد Gizmodo، با ستایش از شالامی، او را تنها دلیل تماشای فیلم خواند. Lussier نوشت:

او بی‌نهایت جذاب است که تماشای آن لذت بخش است،البته فیلمی که در اطراف او وجود دارد به خوبی او نیست اما قابل لذت است. داستان و لحن با هم درگیر می‌شوند و آن را کمی گنگ و مبهم می‌کنند. با این حال، مملو از شادی است و آهنگ‌ها دلپذیر هستند.

کمپانب برادران وارنر سازنده «Wonka» است و مدت‌هاست که می‌خواهد یک فیلم پیش درآمد را به سینما بیاورد. در طول سال‌ها گزارش‌هایی مبنی بر این بود که دونالد گلوور، ازرا میلر و رایان گاسلینگ برای بازی در نقش جدیدی از ویلی وونکا مورد توجه قرار گرفته بودند، اما تنها تیموتی شالامی بود که پیشنهاد King’s musical را دریافت کرد. و تیموتی شالامی حتی مجبور به تست بازیگری نشد.

«Wonka» در تاریخ ۸ دسامبر در سینماهای بریتانیا اکران می‌شود و پس از آن در ۱۵ دسامبر در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید