اخبار بازی

نسخه نسل نهمی بازی Minecraft درجه‌بندی سنی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کاربران کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت تا الان فقط با استفاده از قابلیت Backward، نسخه ایکس باکس وان بازی Minecraft را تجربه می‌کردند و اکنون به نظر می‌رسد که شرایط قرار است تغییر کند.

به نظر می‌رسد که نسخه نسل نهمی بازی Minecraft در دست ساخت قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک برای ایکس باکس سری اکس و اس منتشر خواهد شد. طبق گزارش رسانه VideoGamesChronicle، نسخه نسل نهمی بازی Minecraft در آلمان درجه‌بندی سنی شده است. با اینکه بازیکنان می‌توانستند Minecraft را روی پلتفرم‌های نسل فعلی بازی کنند، این امر به لطف ویژگی Backaward کنسول ایکس باکس سری اکس و اس امکان‌پذیر بود. به عبارتی، تنها نسخه ایکس باکس وان برای بازی کردن روی کنسول‌های مایکروسافت در دسترس قرار داشت.

موجانگ (Mojang) در مورد به‌روزرسانی نسل نهمی Minecraft سکوت کرده است، بنابراین ما واقعا از ویژگی‌ها و جزئیات این نسخه چیزی نمی‌دانیم. یکی از ویژگی‌های جدیدی که بدون شک مورد استفاده قرار خواهد گرفت، کوتاه شدن زمان بارگذاری یا حتی زمان مورد نیاز برای ساخت و ساز به لطف قدرت محاسباتی قوی‌تر سری اکس و همچنین مموری SSD در کنسول‌های جدید است.

در حال حاضر ساخت و انتشار نسخه نسل نهمی برای پلی استیشن 5 تضمین شده نیست. با این حال، کاربران کنسول‌های سونی می‌توانند نسخه پلی استیشن 4 این عنوان را کماکان تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید