اخبار تکنولوژی

امکان تایید حساب با ایمیل به زودی به واتس‌اپ می‌آید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۶ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش WaBetaInfo، واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت جدیدی است که امکان تأیید حساب کاربری از طریق آدرس ایمیل را فراهم می‌کند.

در حال حاضر، تنها راه تأیید حساب واتساپ استفاده از شماره تلفن همراه است. اگرچه شماره تلفن همچنان امن‌ترین روش به شمار می‌رود، اما اضافه شدن گزینه تأیید از طریق ایمیل می‌تواند به کاربرانی که به هر دلیلی دسترسی به شماره تلفن ندارند، کمک کند. این قابلیت هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و مدتی طول خواهد کشید تا برای عموم کاربران عرضه شود. جزئیات بیشتر درباره نحوه کارکرد آن مشخص نیست.

این قابلیت در نسخه بتای WhatsApp v2.23.16.15 در اندروید مشاهده شده، اما هنوز مشخص نیست که آیا کاملا جایگزین تأیید از طریق شماره تلفن می‌شود یا صرفاً به عنوان یک گزینه اضافی است.

طبق گزارش، این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و مدتی طول خواهد کشید تا به طور کامل برای عموم کاربران عرضه شود. علاوه بر این، در دو ماه گذشته واتساپ ویژگی‌های جدید دیگری نیز اضافه کرده است. برخی از این ویژگی‌ها اکنون منتشر شده‌اند و برخی دیگر در مرحله آزمایشی قرار دارند. جزئیات بیشتر در مورد تأیید حساب از طریق ایمیل تا انتشار رسمی مشخص نخواهد شد.

نظر شما در مورد قابلیت‌های جدیدی که این اواخر به واتس‌اپ اضافه شده است چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید