اخبار سینما

بازیگر سریال هشدار برای کبری11 درگذشت

بازیگر سریال هشدار برای کبری11 درگذشت
نویسنده : تحریریه۱۶ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیگر آلمانی-آمریکایی کریستین اولیور (Christian Oliver) که از سال 2002-2004 در سریال هشدار برای کبری11 با شخصیت اصلی آن، سمیر هم‌بازی بود، روز پنجشنبه به همراه دو دختر کوچکش بر اثر سقوط هواپیمای کوچکشان در دریا در جزیره ای در دریای کارائیب جان خود را از دست داد.

مالک و خلبان هواپیما، Robert Sachs نیز در این سانحه جان باخت. Oliver 51 ساله بود.

به گفته مقامات، هواپیمای تک موتوره روز پنجشنبه بعد از ظهر از فرودگاه J.F. Mitchell در Bequia، یک جزیره کوچک و بخشی از کشورهای کارائیب سنت وینسنت و گرنادین برخاست و در حال عزیمت به سنت لوسیا بود که سقوط کرد.

از جمله کشته شدگان، دختران Oliver، Madita Klepser، 12 ساله و Annik Klepser، 10 ساله بودند.

نیروی پلیس سلطنتی سنت وینسنت و گرنادین در بیانیه ای به رسانه ها گفت:

پس از پرواز کوتاه، هواپیما با مشکلاتی مواجه شد و به داخل دریا شیرجه زد. ماهیگیران و غواصان از Paget Farm با قایق های خود به محل حادثه رفتند تا کمک کنند.

مقامات گفتند که چهار جسد بازیابی شده است.

علت سقوط هواپیما هنوز در حال بررسی است. بر اساس گزارش های محلی، خلبان پس از برخاستن با رادیو به برج اطلاع داد که مشکل دارد و در حال بازگشت است. این آخرین ارتباط هواپیما بود.

Oliver متولد آلمان، با Steven Soderbergh در فیلم The Good German با Cate Blanchett و George Clooney، با Brian Singer و Tom Cruise در فیلم Valkyrie و فیلم Speed Racer 2008 Wachowskis همکاری کرد.

او همچنین به مدت دو سال به عنوان کارآگاه در مجموعه اکشن محبوب آلمانی «هشدار برای کبری11» برای RTL بازی کرد. اعتبارات تلویزیونی او همچنین شامل Saved By the Bell: The New Class بود، و آخرین اعتبار وی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny سال گذشته بود.

اولیور به تازگی فیلم جدید خود، Forever Hold Your Peace را که با Bai Ling بازی کرد و به کارگردانی Nick Lyon کارگردانی شد، به پایان رساند، صحنه های آخر خود را در تاریخ 20 دسامبر فیلمبرداری کرد.

Lyon عکسی در آخرین روز فیلمبرداری منتشر کرد و به اولیور با این پیام ادای احترام کرد:

ما سال‌ها است که درباره تولید فیلم با هم صحبت می کنیم و بالاخره این کار را کردیم! از شما بابت اینکه یک همکار، بازیگر و دوست عالی بودید، متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید