اخبار بازی

رده‌بندی سنی ریمستر بازی Beyond Good and Evil مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از این همه مدت، به نظر می‌رسد که بازی نمادین Beyond Good and Evil بازسازی می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده از کمیته رده‌بندی سنی کره‌ جنوبی، این سازمان اخیرا گروه سنی ریمستر بازی Beyond Good and Evil را مشخص کرده است.

اخبار مربوط به ریمستر بازی Beyond Good and Evil مدت‌ها در جریان بود. با این حال، شرکت Ubisoft به مناسبت 20 سالگی این اثر، ساخت آن را تایید و گیمرها را به یک تجربه نوستالژیک از این بازی اکشن و ماجرایی دعوت کرد. با اینکه نسخه ریمستر بازی به نوعی از طریق یک بیلد Ubisoft Plus در Reddit لو رفت، اما گرافیک بصری ناامیدکننده‌ای داشت. شرکت Ubisoft ضمن تکذیب این موضوع، اعلام کرد که تصاویر لو رفته ارائه‌دهنده کیفیت نهایی بازی نیستند.

گروه‌بندی سنی انجام شده توسط سازمان کره‌ای، تایید می‌کند که کار روی نسخه بازسازی شده این اثر در مراحل پایانی قرار دارد. با اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیقی مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که بازی در سال 2024 عرضه شود. با این حال، عرضه این عنوان احتمالا با تاخیر روبرو شده، چرا که در ابتدا قرار بود در سه ماهه اول سال جاری میلادی منتشر شود.

انتظار می‌رود که این ریمستر تنها گرافیک بصری بازی را دستکاری کند و تغییرات زیادی نرا شامل نشود. در هر صورت، گیمرها می‌توانند تجربه‌ای خاطره‌انگیز از این بازی کلاسیک دریافت کرده و داستان شخصیت محبوب Jade را دنبال کنند.

ساخت نسخه دوم این بازی از نظر فنی هنوز هم جریان دارد، اما طی پنج سال اخیر هیچ خبری در رابطه با آن منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید