ساعت پخش امپراطور بادها از شبکه تماشا + بازیگران و اسم شخصیت ها

ساعت پخش امپراطور بادها از شبکه تماشا + بازیگران و اسم شخصیت ها
نویسنده : ساناز محمدی۰۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

امپراطور بادها یا سرزمین بادها (The Kingdom of The Winds) سریال کره ای بود که سال 1386 از شبکه 3 پخش می شد و طرفداران زیادی داشت. حالا بعد از گذشت چند سال، شاهد پخش این فیلم از شبکه تماشا هستیم. برای اطلاع از ساعت پخش امپراطور بادها از شبکه تماشا + بازیگران و اسم شخصیت ها همراه مگ تک باشید.

زمان پخش امپراطور بادها

امپراطور بادها در سبک درام، تاریخی و اکشن، ادامه داستان افسانه جومونگ است و به همین خاطر به جومونگ 2 نیز معروف شده. سال ساخت امپراطور بادها 2008 بود.

داستان این سریال در مورد سومین پادشاه گوگوریو، موهیول و برده ای به اسم گونگ بوک است که بعد از تحمل سختی های بسیار، هنرهای رزمی را از فردی به نام یوم جانگ آموزش می بیند و بعد از شرکت در مسابقات انتخابی محافظان بانو به عنوان محافظ او استخدام می شود… .

پادشاه یوری صاحب پسری می شود که کاهنان سرنوشت او را شوم می دانند، از اینرو شاه در ظاهر کودک را از بین می برد اما نگهداری کودک را به خانواده ای واگذار می کند.

سال ها بعد این کودک (موهیول) به عنوان برده ای در غار زندگی می کند اما نشانه ها به او می گویند که مستحق چنین زندگی ای نیست و باید از غار خارج شود… .

ساعت پخش سریال امپراطور بادها هر شب ساعت 19 از شبکه تماشا می باشد. همچنین می توانید تکرار این سریال را ساعت 13 ظهر، 1 بامداد و 7 صبح روز بعد ببینید.

امپراطور بادها چند قسمت است

سریال امپراطور بادها شامل 36 قسمت 90 دقیقه ای می باشد که در حال حاضر از شبکه تماشا پخش می شود و باید دید بعد از امپراطور بادها چه سریالی است.

شخصیت های امپراطور بادها

ممکن است بخواهید اسم شخصیت های سریال امپراطور بادها در واقعیت را بشناسید. در ادامه اسامی بازیگران و شخصیت های فیلم امپراطور بادها را با شما به اشتراک گذاشته ایم:

بازیگر نقش یوری در امپراطور بادها (پدر موهیول)جونگ جین‌ یونگ
سریو (دختر یوری در سریال امپراطور بادها)ایم جونگ‌ ایون
دوجین (ولیعهد بویو و برادرزاده تسو)پارک گان‌ هیونگ
بازیگر نقش جوانی شاهزاده موهیولچویی وون‌ هونگ
یئون در امپراطور بادهاچویی جونگ‌ وون
زن موهیول در امپراطور بادهاکیم جونگ‌ هوا
بازیگر نقش مارو در امپراطور بادها جانگ تائه‌ سونگ

از جمله بازیگران مشترک جومونگ و امپراطور بادها؛ کیم بیونگ کی (ارباب یونتابال در امپراطور بادها) و کیم بیونگ‌ کی در نقش سانگا (رئیس قبیله بیرو و نوه جومونگ) است.

دیدگاهتان را بنویسید