اخبار بازی

به‌روزرسانی بازی Alan Wake 2 برای رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی عملکرد کلی

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو رمدی گفته است که مشکلات Anti-aliasing در نسخه ایکس‌باکس سری اس بازی Alan Wake 2 را رفع خواهد کرد.

از زمان عرضه Alan Wake 2 در اواخر ماه اکتبر، شرکت Remedy Entertainment چندین پچ را برای این عنوان ترسناک منتشر کرده است تا برخی از نقاط ضعف باقی‌مانده را بهبود بخشد. در حال حاضر، به‌روزرسانی ۱۲ نیز برای این بازی منتشر شده است و با خود تعدادی از بهبودها و اصلاحات را به ‌همراه دارد.

علاوه بر رفع چندین باگ، این به‌روزرسانی عملکرد بازی در پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی را بهینه‌تر می‌کند و در عین حال، به مشکلات متعدد مربوط به رابط کاربری، انیمیشن‌ها، مشکلات صوتی و کیس بورد می‌پردازد. چندین باگ مربوط به ماموریت‌ها که برخی از آن‌ها می‌توانند مانع از پیشروی شما شوند، رفع شده‌اند. شما می‌توانید جزئیات کامل این پچ‌ را در وبسایت رسمی Alan Wake مشاهده کنید، اگرچه هشدار می‌دهیم که اطلاعات مرتبط با ماموریت‌های بازی، ممکن است حاوی اسپویل‌ باشند.

در همین حال، Remedy در توییتر اعلام کرده است که به بررسی مشکلات Anti-aliasing که توسط بازیکنان در نسخه ایکس‌باکس سری اس گزارش شده بود، ادامه می‌دهد.

بازی Alan Wake 2 از زمان انتشارش مورد تحسین گسترده منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است و با نامزدی در هشت بخش مختلف از رویداد The Game Awards، در کنار Baldur’s Gate 3 رکورددار کاندیدای امسال است.

اینکه آیا موفقیت کیفی این دنباله‌ی ترسناک در عملکرد تجاری آن تاثیر می‌گذارد یا خیر، باید در آینده دید. اخیرا Mat Piscatella، تحلیلگر Circana گزارش کرده است که این بازی در جدول 150 بازی برتر در زمینه کاربران فعال ماهانه در ایالات متحده، حضور ندارد.

بازی Alan Wake 2 هم اکنون برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید