اخبار بازی

طراح گیم‌پلی Alan Wake 2 اکنون روی بازی Control 2 کار می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دنباله بازی اکشن-ماجراجویی Control در حال حاضر در مرحله کانپست سازی قرار دارد و Remedy برنامه‌های جاه‌طلبانه و زیادی برای Control 2 طرح‌ریزی کرده است.

در میان تحسین منتقدان و کسب هشت نامزدی در رویداد بازی سال 2023، Alan Wake 2 از Remedy Entertainment تنها در کمتر از یک سال، موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. در حالی که دو DLC  داستانی با نام‌های Night Springs و The Lake House برای Alan Wake 2 در دست ساخت قرار دارد، برخی از توسعه دهندگان کار روی پروژه بزرگ بعدی شرکت را آغاز کرده‌اند. لئونید استپانوف، طراح ارشد گیم‌پلی Alan Wake 2، در توییتی نوشت:

«توسعه Alan Wake 2 یک سفر باورنکردنی و تجربه‌ای بود که هرگز از یاد نمی‌رود. با این حال، وقت آن است که یک مورد جدید داشته باشیم. مفتخرم که به شما اطلاع دهم، اکنون روی توسعه Control 2 کار می‌کنم».

بازی Control 2 که سال گذشته معرفی شد، دنباله‌ای برای بازی اکشن-ماجراجویی و تیراندازی سوم شخص Control 2019 است که برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و PC در دست ساخت قرار دارد. طبق گزارش مالی سه ماهه اخیر شرکت توسعه‌دهنده، این بازی هنوز در مراحل پیش تولید است و توسعه آن باید چند مرحله دیگر را طی کند تا وارد فاز اصلی شود. برنامه‎‌های Remedy برای این دنباله، جاه‌طلبانه است و پیشرفت خوبی در طراحی و ساخت بازی مشاهده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید