اخبار سینما

بازیگر امریکایی از تماشای «اوپنهایمر» خسته شد و سالن را ترک کرد!

لوگان پل اوپنهایمر
نویسنده : تحریریه۰۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

لوگان پل، بازیگر آمریکایی که به عنوان یک یوتیوبر و کشتی‌گیر نیز شناخته می‌شود، اخیرا در پادکست خود درباره‌ی فیلم «اوپنهایمر» اظهارنظر کرده است.

او در حالی که در آخرین قسمت پادکستش با برادران فیلم‌ساز استرالیایی، دنی و مایکل فیلیپو، درباره‌ی فیلم ترسناک «با من صحبت کن» صحبت می‌کرد، ناگهان بحث به فیلم «اوپنهایمر» کشیده شد و او نسبت به این فیلم واکنش منفی نشان داد.

لوگان پل مدعی شد که «اوپنهایمر» را بسیار کسل‌کننده و غیرقابل تحمل یافته و پس از تنها ۲۰ دقیقه تماشای فیلم، به دلیل عدم وقوع هیچ اتفاقی، از سالن سینما خارج شده است. او گفت: «نمی‌دانستم آن‌ها [فیلم‌سازان] می‌خواهند چه کار کنند. همه فقط مشغول صحبت بودند. یک ساعت و نیم، ۹۰ دقیقه، صرفا حرف زدن، فقط حرف، حرف و حرف. هیچ اتفاقی در فیلم رخ نداد.»

اظهارنظر لوگان پل در مورد «اوپن‌هایمر» در تضاد کامل با استقبال گسترده منتقدان و تماشاگران از این فیلم است. منتقدان به «اوپنهایمر» امتیاز بالایی داده‌اند و این فیلم توانسته در گیشه‌های سراسر جهان موفق عمل کرده و فروشی بالغ بر 720 میلیون دلار داشته باشد.

با این حال، امیدواری وجود دارد که لوگان پل در آینده نظرش را در مورد این فیلم مجددا ارزیابی کند. زیرا خود او پیش‌تر اعتراف کرده بود که پس از تنها ۱۸ دقیقه تماشای فیلم «میان ستاره‌ای» نولان، به دلیل کند بودن آن از سینما خارج شده است. اما حالا آن فیلم یکی از ۳ فیلم مورد علاقه‌ی او محسوب می‌شود. پس امیدواریم نظر او در مورد «اوپنهایمر» نیز با گذشت زمان تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید