اخبار تکنولوژی

قیمت حدودی Nothing Phone (3) مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۴ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

محدوده قیمت و تراشه به‌کارگرفته شده در Nothing Phone (3) در فضای وب فاش شده است.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به زودی رونمایی شود. ادعا شده که این گوشی از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود قیمت Nothing Phone (3) در محدوده ۴۰,۰۰۰ تا ۴۵,۰۰۰ روپیه (حدود ۴۸۰ تا ۵۴۰ دلار) قرار خواهد گرفت، اگرچه این قیمت مربوط به نسخه پایه است. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که Nothing بر روی محدوده قیمتی ۲۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰ روپیه (معادل ۲۴۰ تا ۴۸۰ دلار) تمرکز خواهد کرد و در کوتاه مدت برنامه‌ای برای عرضه گوشی‌های ممتاز در بازه قیمتی بالاتر ندارد.

Nothing Phone 3 به عنوان جانشین Nothing Phone 2 که در جولای 2023 معرفی شده بود، در نظر گرفته شده است. این شرکت در Nothing Phone 2 از تراشه Snapdragon سری 8 استفاده کرد و آن را به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز کرد، در حالی که در Nothing Phone 1 از تراشه اسنپدراگون 778G Plus بهره برده بود.

بر اساس گزارش Mysmartprice، Nothing برای گوشی آینده خود یعنی Nothing Phone 3 نیز از تراشه پرچمدار استفاده نخواهد کرد و احتمالاً به جای Snapdragon 8 Gen 3، از تراشه ضعیف‌تر Snapdragon 8s Gen 3 بهره خواهد برد. این چیپست بین اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار می‌گیرد.

از آنجایی که Nothing Phone 1 و Nothing Phone 2 در ماه جولای معرفی شدند، انتظار می‌رود Nothing Phone 3 نیز در اوایل تابستان 1403 (اوایل تیر تا اوایل مرداد 2024) رونمایی شود. Nothing اخیراً از اولین گوشی میان‌رده خود با نام Phone (2a) رونمایی کرده است و در حال آماده‌سازی برای معرفی Nothing Ear (3) است، اما هنوز هیچ تیزری درباره Phone 3 منتشر نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید