اخبار سینما

سریال The Bear برای یک فصل دیگر تمدید شد

سریال The Bear برای یک فصل دیگر تمدید شد
نویسنده : تحریریه۲۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شبکه FX و سرویس استریم هولو در یک حرکت پنهانی، سریال کمدی موفق The Bear را برای فصل چهارم از قبل تمدید کرده‌اند. این تمدید همزمان با آغاز تولید فصل سوم صورت گرفته است تا فیلمبرداری هر دو فصل به صورت پشت سرهم در شیکاگو انجام شود.

اگرچه FX و هولو هنوز این خبر را به طور رسمی تایید نکرده‌اند، اما منابع معتبر چندین رسانه از جمله ددلاین، تمدید The Bear برای فصل چهارم را تأیید کرده‌اند. رسانه‌های محلی شیکاگو نیز گزارش داده‌اند که صحنه‌های اضافی متعلق به فصل چهارم در کنار فصل سوم در حال فیلمبرداری است.

گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه فصل چهارم ممکن است آخرین فصل این سریال کمدی محبوب باشد، وجود دارد. با این حال، منابع اشاره کرده‌اند که احتمال ساخت فصل پنجم نیز وجود دارد.

The Bear که برای فصل اول نامزد دریافت 13 جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی شده، داستان کارمن برزاتو، یک آشپز جوان را روایت می‌کند که پس از خودکشی برادرش کنترل مغازه ساندویچ ایتالیایی خانوادگی را در شیکاگو برعهده می‌گیرد.

کریستوفر استورر و جوآنا کالو که مجریان اصلی این سریال هستند، برای ساخت فصول سوم و چهارم نیز حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود هر دو فصل در 8 قسمت تولید شوند.

تمدید پنهانی فصل چهارم نشان از اعتماد به آینده این سریال کمدی درام محبوب دارد.

دیدگاهتان را بنویسید