اخبار سینما

آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday

آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday
نویسنده : تحریریه۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فصل دوم سریال Wednesday، که بر اساس خانواده Addams ساخته شده است، در ایرلند فیلمبرداری خواهد شد. جزئیات هنوز در حال نهایی شدن است، اما گفته شده که شروع تولید به طور موقت برای اواخر آوریل برنامه ریزی شده است.

فصل اول سریال Wednesday با بازی جنا اورتگا در نقش اصلی، از سپتامبر 2021 تا مارس 2022 در رومانی فیلمبرداری شد. پس از موفقیت جهانی عظیم این کمدی ترسناک که در نوامبر 2022 منتشر شد، ست‌های سریال Wednesday به جاذبه اصلی گردشگری تلویزیونی تبدیل شدند و به رومانی رونق گردشگری تلویزیونی دادند.

با این حال، مکان بالکان چالش‌های لجستیکی را ایجاد کرد و گمانه‌زنی‌ها به زودی پس از پایان تولید شروع شد که اگر سریال برای فصل دوم ادامه یابد، ممکن است در جای دیگری فیلمبرداری شود.

در سریال ونزدی بازیگرانی چون Christina Ricci، Daniel Himschoot، Emma Myers، Georgie Farmer، Gwendoline Hunter Doohan، Jamie McShane، Jenna Ortega، Johnna Dias-Watson، Joy Sunday و Christie به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین گفته شده برای فصل دوم سریال نیز بازیگران فصل یک حضور دارند.

فصل اول سریال Wednesday با 252 میلیون بازدید در صدر فهرست 10 سریال برتر انگلیسی زبان نتفلیکس قرار دارد که تقریباً دو برابر بازدید نزدیکترین رقیب خود است.

دیدگاهتان را بنویسید