اخبار سینما

بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی 1403

نویسنده : ساناز محمدی۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

حتما تجربه تماشای سریال در پلتفرم های مختلف شبکه نمایش خانگی را داشته اید که برای سلیقه های مختلف در روز و ساعت مشخصی از هفته آماده نمایش هستند. با داشتن اندکی اطلاعات در مورد داستان و تعداد قسمت های سریال می توانید انتخاب بهتری برای شروع یک سریال داشته باشید. در این مقاله از مگ تک می خواهیم بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی 1403 را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی از نظر مردم

اینکه در لیست سریال های ایرانی جدید، کدام بهترین است، تا حدودی زیادی به سلیقه مخاطب بستگی دارد اما با توجه به میزان بازدید و توجهی که به سریال ها شده، در ادامه بهترین سریال ایرانی نمایش خانگی از پلتفرم های مختلف فیلیمو، فیلم نت و نماوا را نام برده ایم:

سریال افعی تهران

بهترین سریال نمایش خانگی 1403: افعی تهران

افعی تهران در ژانر درام اجتماعی، یکی از بهترین سریال نمایش خانگی در حال پخش است که بعد از پوست شیر، مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده و با بازی پیمان معادی داستان زندگی یک کارگردان سینما را روایت می کند که درگیر پرونده قتل است.

سریال افعی تهران چهارشنبه ها ساعت 8 صبح از فیلم نت پخش می شود و پخش آن از 16 اسفند 1402 شروع شده است.

بازیگران: سحر دولتشاهی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی و مریلا زارعی.

گناه فرشته

بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی کدومه: گناه فرشته

گناه فرشته یکی از پربازدیدترین سریال های نمایش خانگی است که جمعه هاساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود.

داستان سریال گناه فرشته در مورد یک وکیل است که پرونده های قتل را پیگیری می کند و در یک پرونده روبروی همسر وکیلش قرار می گیرد…

بازیگران: شهاب حسینی، پردیس پورعابدینی، امیر آقایی، مهدی سلطانی، لادن مستوفی و بهروز رضوی.

سریال اکازیون

بهترین سریال در شبکه نمایش خانگی: اکازیون

می توان اکازیون را یکی از بهترین سریال های طنز ایرانی نمایش خانگی دانست که ساعت 10 صبح روزهای چهارشنبه از نماوا پخش می شود.

داستان این سریال کمدی و خانوادگی روایتی از دهه 70 و در مورد جوانی به نام رحیم است که تصمیم دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود که ممنوع الخروج است… .

بازیگران: هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل

سریال جنگل آسفالت

بهترین سریال نمایش خانگی در حال پخش: جنگل آسفالت

همکاری نوید محمد زاده با فرشته حسینی در سریال جنگل آسفالت این فیلم را به بهترین سریال های پخش خانگی ایرانی تبدیل نموده است. اگر به ژانر خانوادگی درام علاقه مند هستید، تماشای این سریال 20 قسمتی را در برنامه های خود قرار دهید که جمعه ها ساعت 8 صبح از نماوا پخش می شود.

داستان جنگل آسفالت در مورد دختری به نام هنگامه است که سعی دارد برادر کوچکترش را از قصاص نجات دهد و بحرانی بزرگ را پشت سر می گذارد… .

بازیگران: نوید محمد زاده، فرشته حسینی، امیر جعفری، ریما رامین‌ فر، مریلا زارعی، آزاده صمدی، نازنین فراهانی، علیرضا جعفری، دیبا زاهدی و مسعود کرامتی.

قطب شمال

بهترین سریال شبکه خانگی: قطب شمال

از بین بهترین سریال های جدید نمایش خانگی 1403، قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا ژانر درام و عاشقانه و سبکی مالیخولیایی دارد که جمعه ها ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود.

داستان سریال قطب شمال در مورد خیانتی در آستانه ازدواج است که به انتقام و مرگ و ختم می شود… .

بازیگران: فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، امیرحسین فتحی، نگار فروزنده، شهرام قائدی و عباس جمشیدی فر.

سریال آمرلی

بهترین سریال های عاشقانه نمایش خانگی: آمرلی

سریال آمرلی با بازی مصطفی زمانی محصول مشترک ایران و عراق است که لیست بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید قرار می گیرد و روزهای جمعه و شنبه‌ هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم‌ نت پخش می‌ شد.

داستان این سریال جنگی عاشقانه در مورد یک خبرنگار عراقی به نام رافد است که به دنبال پیدا کردن راز زندگی‌ اش در یک موقعیت جنگی می باشد…
بازیگران: مصطفی زمانی، ناریمان الصالحی، رامز اسود

دیدگاهتان را بنویسید