اخبار بازی

بزرگ‌ترین آپدیت بازی Starfield منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

این به‌روزرسانی در تاریخ 17 ژانویه 2024 برای بازی Starfield عرضه می‌شود و بهبودهای بصری، فنی و رفع اشکالات زیادی را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد.

بزرگترین آپدیت بازی Starfield از استودیوی بازی‌سازی Bethesda در تاریخ 27 دی (17 ژانویه) برای استیم منتشر می‌شود و بیش از 100 اصلاح و بهبود را به همراه خواهد داشت. تایید شد که این آپدیت در تاریخ 11 بهمن 1402 (31 ژانویه 2024) برای بازیکنان ایکس باکس نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

باگ‌های مراحلی مانند Eye of the Storm و Into the Unknown در این آپدیت رفع خواهند شد. همچنین بهبودهایی در پایداری، کیفیت بافت‌ها، نور و سایه‌ها و پشتیبانی بیشتری از مانیتورهای گسترده در این به‌روزرسانی وجود دارد. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار داشته باشند که هندسه خورشید و سایه‌های حلقه سیارات بهبود یابند؛ در حالی که سایر اشکالات مانند دریچه‌های کشتی که به عنوان محل غیرقابل دسترس علامت‌گذاری شده‌اند، در حال رفع شدن هستند.

طی هفته آینده پچ نوت کاملی از این آپدیت ارائه می‌شود. بازی Starfield برای ایکس باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است. به‌روزرسانی‌های منظم بازی از ماه فوریه شروع می‌شوند. تیم توسعه روی تزئینات کشتی، گزینه‌های کشتی‌سازی، گزینه‌های سطح دسترسی بازی (مانند تنظیم اعتبار فروشنده و ظرفیت حمل) و موارد دیگر کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید