اخبار سینما

زمان پخش فصل دوم آقای قاضی 1403 از شبکه دو

زمان پخش فصل دوم آقای قاضی
نویسنده : ساناز محمدی۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

همیشه سریال هایی که داستان آنها برگرفته از واقعیت است مخاطبان زیادی را به خود جذب می کنند. سریال آقای قاضی در سبک درام دادگاهی، به کارگردانی سجاد مهرگان از جمله این سریال هاست که گرچه بازیگران شناخته شده ای در آن حضور ندارند اما روند داستان به خوبی بیننده را با خود همراه می کند. این مجموعه تلویزیونی محصول سال 1401 است که بعد از پخش فصل اول با استقبال خوبی همراه شد و حالا فصل دوم آن نیز آماده پخش می باشد. برای اطلاع از زمان پخش آقای قاضی ۱۴۰۳، همراه مگ تک باشید.

زمان پخش سریال آقای قاضی از شبکه دو

فصل اول سریال آقای قاضی در 42 قسمت پخش شد که داستان های واقعی در فضای دادگاه با موضوعات مختلفی همچون سرقت، مزاحمت، خیانت در امانت، کلاهبرداری و …به تصویر کشیده شد و برای خیلی افراد این سوال شکل گرفت که آیا مجموعه آقای قاضی واقعی است؟

باید گفت واقعی بودن داستان تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان این سریال داشته است.

فصل دوم آقای قاضی کی پخش میشود ؟

فصل دوم سریال آقای قاضی با عنوان (آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱) در 50 قسمت، روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود. همچنین می توانید تکرار سریال آقای قاضی فصل دوم را ساعت 1 بامداد، 10 صبح و 16:30 روز بعد تماشا کنید.

بازیگر اصلی سریال آقای قاضی که نقش قاضی را به عهده دارد، بهزاد خلج است و تورج مهرزادیان به عنوان گوینده متن و راوی فیلم در سریال حضور دارد.

شروع فصل دوم اقای قاضی از روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 بوده است.

در فصل دو آقای قاضی (بهزاد خلج) وارد شعبه جدید 121 می شود و پرونده های پیچیده با موضوعات واقعی را مورد بررسی قرار می دهد.

در هر قسمت سریال آقای قاضی دو شکایت یا ماجرای متفاوت مورد بررسی قرار می گیرد. فصل دوم آقای قاضی بیشتر داستان در راهرو و فضای پیرامونی صحن دادگاه اتفاق می افتد.

گرچه این سریال جذاب و آموزنده با حضور مشاوران حقوقی و قضایی ساخته شده اما به عقیده برخی وکلا ایراداتی در اجرای آیین دادرسی و روند حقوقی وجود دارد که البته قابل چشم پوشی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید