اخبار سینما

ساعت پخش پایتخت از شبکه آی فیلم + بازیگران فصل 1

ساعت پخش پایتخت از شبکه آی فیلم + بازیگران فصل 1
نویسنده : ساناز محمدی۰۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

12 سال پیش و در نوروز سال 1390 بود که فصل اول سریال پایتخت با بازی محسن تنابنده و کارگردانی سیروس مقدم از شبکه 1 پخش شد و با استقبال خوبی که از بینندگان داشت در چند فصل ادامه پیدا کرد. چندی پیش نیزخبر ساخت نسخه سینمایی سریال پایتخت منتشر شد اما از شب گذشته شبکه آی فیلم پخش فصل اول این سریال را آغاز نموده است. برای اطلاع از ساعت پخش سریال پایتخت از شبکه ای فیلم همراه مگ تک باشید.

زمان پخش پایتخت از شبکه آی فیلم

از 30 دی 1402 سریال پایتخت هرشب ساعت 21 از شبکه آی فیلم پخش می شود. همچنین می توانید ساعت 5 صبح و 13 ظهر روز بعد به تماشای تکرار پایتخت از ای فیلم بنشینید.

سال ساخت پایتخت ۱در سری اول، 1390 بود که در 15 قسمت نمایش داده شد و حالا در شبکه آی فیلم جایگزین فیلم دردسرهای عظیم شده است.

خبر خوب اینکه قرار است فصل هفتم پایتخت در 16 قسمت تولید شده و نوروز 1404 نمایش داده شود.

همچنین نسخه سینمایی پایتخت بصورت فیلم 100 تا 120 دقیقه ای شب سال نو 1403 از شبکه 1 سیما پخش خواهد شد.

بازیگران پایتخت ۱

محسن تنابندهنقی معمولی
ریما رامین‌ فرهما سعادت
علیرضا خمسهپنجعلی معمولی
احمد مهران‌ فرارسطو عامل
سمیرا حسن‌ پورگلرخ شقایقی
سارا فرقانی‌ اصلسارا
نیکا فرقانی‌ اصلنیکا
آزیتا لاچینیدختر بزرگ شهشهانی
خسرو احمدیناصر، داماد کوچک شهشهانی
رضا بنفشه‌ خواهداماد بزرگ آقای شهشهانی
نعیمه نظام‌ دوستماندانا، دختر کوچک شهشهانی
حسین توشه منوچهر، پسر بزرگ آقای شهشهانی
فرهاد بشارتی محمود، پسر کوچک شهشهانی

در فصل اول سریال پایتخت بازیگرانی به عنوان مهمان نیز حضور داشتند؛ از جمله پژمان بازغی، مریم خدارحمی، پوریا پورسرخ، امیرحسین قاسمی، حسین مهری، گیتی قاسمی، سارا منجزی، ساقی زینتی، آرش نوذری، افشین سنگ‌ چاپ، کیانوش گرامی، مجید واشقانی و … .

داستان فیلم پایتخت در مورد زندگی نقی معمولی و ماجراهایی است که برای او و خانواده اش رخ می دهد. آغاز فیلم با مهاجرت این خانواده از روستای علی آباد به تهران به خاطر قبولی همسر نقی در دانشگاه تهران شروع می شود. آنها به همراه پدرنقی (بابا پنجعلی) و با کامیون پسر خاله نقی (ارسطو) راهی این سفر می شوند و با رسیدن به خانه جدید ماجراهای مختلفی رخ می دهد… .

دیدگاهتان را بنویسید