اخبار سینما

مسابقه قهرمان کی پخش میشود؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه سه

مسابقه قهرمان کی پخش میشود
نویسنده : سارا محمدی۲۳ خرداد ۱۴۰۲
3 دیدگاه

“قهرمان” با اجرای یوسف تیموریان و ایمان قیاسی یک مسابقه استعدادیابی است که از شبکه سوم سیما پخش می شود. در این مسابقه افرادی که دارای قدرت بدنی کافی و سرعت عمل بالا هستند با یکدیگر مسابقه می دهند تا نفرات برتر شناسایی شوند. این مسابقه اکنون وارد مرحله فینال شده و به لحظات جذاب خود نزدیک می شود. ساعت پخش مسابقه قهرمان شبکه سه و برخی اطلاعات مفید دیگر مانند جزئیات فینال و اسامی عوامل برنامه را در ادامه بخوانید.

مسابقه قهرمان ساعت چند است؟

ساعت پخش مسابقه قهرمان:

مسابقه قهرمان روزهای شنبه، یکشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 22:30 از شبکه 3 سیما پخش می شود.

ساعت تکرار مسابقه قهرمان:

تکرار مسابقه قهرمان ساعت 2 بامداد و 11 ظهر روز بعد می باشد.

عوامل مسابقه قهرمان

تهیه‌ کنندهمحمد حسین سعادتی
کارگردانمحمد پیوندی
تدوینحامد میرفتاحی
کارگردان تلویزیونیسعید رضایت
دستیار تهیه‌ کنندهرضا الهی
مدیر تولیدعلیرضا چنگیزی
نورپردازیمسعود رجبیان
‎روابط عمومیپدرام ابدان
مسئول شرکت‌کنندگاناحمد ناصری‌ پور

فینال مسابقه قهرمان

پخش مسابقه قهرمان از فروردین 1402 شروع شده و اکنون در حال برگزاری قسمت های فینال است. قسمت اول فینال 4 خرداد شروع شده و 20 قسمت است. 260 شرکت کننده در این مسابقه حضور داشته اند و تنها 10 نفر برتر به فینل مسابقه قهرمان رسیده اند. فینال مسابقه به شکل گروهی برگزار می شود که هر گروه شامل یک فینالیست و 3 یار می باشد. 20 قسمت فینال به شکل حذفی برگزار شده و شامل مراحل یک‌ چهارم نهایی، نیمه‌ نهایی و فینال است.

نحوه شرکت در مسابقه قهرمان

طبق آنچه در صفحه اینستاگرام مسابقه قهرمان به آدرس @ghahreman.tv آمده است برای شرکت در مسابقه قهرمان کافی است عدد 3را به سامانه پیامکی 09999140014 ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. رضا گفت:

    سلام خدا قوت دستاندرکارن مسابقه قهرمان آقای تیموریان در برنامه نبود بنظر من باخیلی ازدوستان هم پرسیدم بهتر بود چون باآن شوخیهای بی مزه وقت برنامه گرفته شده بودحوصله مخاطب سر رفته بود ولی مجری اصلی با آن سن کم خیلی پخته خوب اجراداشت توانست جای احسان علیخانی به خوبی پر کنه

  2. ایرانی. گفت:

    با سلام و خدا قوت چرا الکی میگید اخه تکرار ساعت 02:00 بامداد نوشتید من موندم ببینم امشب پنج شنبه که الان داره سفر به اعماق.. نشون میدن.الان دو نیم بامداده یعنی صبح جمعه الان

  3. دشتی گفت:

    تاریخ فصل دو قهرمان روبگید لطفاً