اخبار

ساعت پخش برنامه محفل شبکه ۳ در سال 1403

ساعت پخش برنامه محفل شبکه ۳
نویسنده : ساناز محمدی۰۶ فروردین ۱۴۰۳
2 دیدگاه

ماه رمضان 1402 بود که برنامه محفل با محوریت قرآن پخش شد و از سراسر جهان اسلام، علاقه مندان به قرآن کریم را با خود همراه نمود. امسال نیز با شروع ماه مبارک رمضان هرشب شاهد پخش برنامه محفل از شبکه سه سیما هستیم. برای اطلاع از ساعت پخش برنامه محفل شبکه ۳ و ساعت پخش تکرار برنامه محفل همراه مگ تک باشید.

ساعت پخش برنامه محفل ۱۴۰۳

فصل جدید برنامه محفل شبکه سه به مناسبت ماه مبارک رمضان از 22 اسفند 1402 آغاز شده که میزبان حافظان و قاریان قرآن و همچنین استعدادهای برتر قرآنی است و با اجرای رسالت بوذری هرشب پیش از افطار از شبکه پخش می شود.

زمان پخش برنامه محفل هر روز ساعت 17 از شبکه سه می باشد و ساعت 5:19 صبح می توانید به تماشای تکرار برنامه محفل ۱۴۰۳ بنشینید.

تکرار برنامه محفل شبکه قران ساعت 23 هر شب می باشد.

محفل به تهیه کنندگی سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، برنامه ای بومی است که درون مایه اسلامی ایرانی دارد و در تلاش است تا موضوعات قرآنی را به شکلی عمومی برای مخاطبین عادی و غیر تخصصی قرآن به نمایش درآورد.

کارشناسان و داوران برنامه محفل در سری جدید؛ حجت‌ الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق هستند.

سایت برنامه محفل mahfeltv3.ir می باشد که اطلاعاتی در مورد میزبانان، شرکت کنندگان و اخبار جدید محفل را با علاقه مندان در میان می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. متاسفم گفت:

    سر کار گذاشتی چرا تکرار رو نوشتی محفل را

  2. محمد گفت:

    ساعت تکرار محفل را عوض کنید
    ساعت ۵ صبح کمی زود هست